Zapraszamy do zapoznania się z aktualnymi ofertami pracy.

Obecnie poszukujemy:


Radca Prawny / Aplikant / Specjalista ds. Ochrony Danych
Miejsce pracy: Poznań
zwiń

Radca Prawny / Aplikant / Specjalista ds. Ochrony Danych

Miejsce pracy: Poznań

Dla naszego Partnera, kancelarii prawnej z Poznania, która ma świetne opinie zarówno klientów, jak i pracowników, poszukujemy Prawnika do obszaru ochrony danych osobowych.

Wymagania

– wykształcenie wyższe, ukończony kierunek Prawo
– zainteresowanie tematem compliance, ze szczególnym uwzględnieniem obszaru ochrony danych osobowych
– komunikatywna znajomość języka angielskiego
– mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku

Kluczowe zadania

– redagowanie projektów umów, regulaminów, klauzul informacyjnych
– udział w audytach RODO oraz opracowywanie raportów z audytów
– bieżące doradztwo dla klientów
– tworzenie wewnętrznych regulaminów i procedur dla klientów
– opiniowanie zgłoszeń Sygnalistów w obszarze naruszenia prawa
– promowanie praktyki Kancelarii poprzez pisanie artykułów i poradników

Oferujemy

– stałe zatrudnienie (umowa o pracę lub kontrakt B2B)
– udział w ciekawych projektach
– możliwość pracy i rozwoju w zespole doświadczonych prawników
– premie
– możliwość pracy hybrydowej
– szkolenia


Product Manager – Pet Food
Miejsce pracy: Hybryda / zdalnie + 1 raz / 2 tygodnie wizyta w zakładzie (Pasłęk lub Tczew)
zwiń

Product Manager – Pet Food

Miejsce pracy: Hybryda / zdalnie + 1 raz / 2 tygodnie wizyta w zakładzie (Pasłęk lub Tczew)

Dla naszego Partnera, polskiego producenta oraz dostawca innowacyjnych, bezpiecznych i zrównoważonych rozwiązań żywieniowych dla zwierząt, który cały czas się rozwija (w ubiegłym roku uruchomił jedno z najnowocześniejszych w Europie Centrów Badawczo-Rozwojowych) poszukujemy Product Managera.

Wymagania

– wykształcenie wyższe zootechniczne, rolnicze lub weterynaryjne
– mile widziane doświadczenie w pracy w branży zoologicznej na podobnym stanowisku
– dbałość o szczegóły
– kreatywność oraz elastyczność
– samodzielność
– wysokie zdolności komunikacyjne
– umiejętność pracy pod presją czasu
– znajomość języka angielskiego w stopniu min. komunikatywnym
– znajomość obsługi komputera
– prawo jazdy kat. B

Kluczowe zadania

– tworzenie projektów produktowych i ich wdrażanie
– zarządzanie cyklem życia produktu
– opracowanie technologicznych wytycznych wobec produktu oraz procesu jego wytwarzania
– kontrola jakości i planowanie działań mających na celu jej utrzymanie na najwyższym poziomie
– analiza konkurencji
– przekładnie potrzeb klientów na gotowe produkty
– doradztwo merytoryczne oraz przeprowadzanie szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych

Oferujemy

– stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
– wynagrodzenie adekwatne do wymaganych umiejętności
– szkolenia
– benefity pozapłacowe (Pakiety opieki medycznej, Pakiety sportowe)
– odpowiedzialną i interesującą pracę w dynamicznym zespole
– możliwość rozwoju w ramach struktury firmy
– narzędzia pracy (komputer, telefon)


Doradca ds. leasingu
Miejsce pracy: Cała Polska
zwiń

Doradca ds. leasingu

Miejsce pracy: Cała Polska

Nasz Partner to platforma oferująca samochody wraz z szybkim finansowaniem oraz kompleksową obsługą klienta w trakcie i po nabyciu samochodu. Nasz Klient to pionier branży oferujący pozabankowe finansowanie w formie leasingu zarówno dla przedsiębiorców, jak i konsumentów. Dzięki uproszczonym procedurom przyznaje finansowanie nawet w ciągu 15 minut od złożenia wniosku. Umożliwia pozyskanie finansowania oraz nabycie samochodu także w 100 procentach online.
Firma integruje ofertę najlepszych polskich dilerów samochodowych. Klienci mogą wybierać z szerokiej, stale rozszerzanej bazy samochodów wszystkich marek liczącej ponad 3000 samochodów.
Zespół firmy to ponad 190 wykwalifikowanych ekspertów branży finansowej oraz motoryzacyjnej i liczba ta wciąż rośnie!

Wymagania

– Znajomość technik sprzedażowych i umiejętność skutecznej prezentacji produktów
– Umiejętność budowania długotrwałych relacji handlowych
– Doświadczenie w pracy z CRM
– Doskonałe umiejętności komunikacyjne i zdolność do pracy w zespole
– Wysoka kultura osobista
– Doświadczenie w sprzedaży samochodów lub usług finansowych
– Znajomość rynku samochodowego oraz dostępnej oferty finansowania samochodów

Kluczowe zadania

– Doradztwo w zakresie wyboru samochodu i odpowiedniego rozwiązania finansowego
– Aktywna sprzedaż samochodów wraz z ofertą finansowania
– Samodzielne przygotowywanie ofert
– Prowadzenie negocjacji handlowych
– Realizacja planów sprzedażowych i osiąganie założonych celów
– Zapewnianie wysokiego poziomu obsługi
– Współpraca z innymi działami firmy w celu zapewnienia kompleksowej obsługi klienta
– Dbanie o pozytywny wizerunek firmy i reprezentowanie jej wartości w kontaktach z klientami

Oferujemy

– Pełne przygotowanie do pracy (szkolenia wstępne i podnoszące umiejętności)  Wsparcie doświadczonego zespołu menadżerskiego
– Samochód służbowy

Benefity
– dofinansowanie zajęć sportowych  prywatna opieka medyczna
– możliwość pracy zdalnej
– elastyczny czas pracy


Kierownik Działu Ciągłego Doskonalenia
Miejsce pracy: Oława
zwiń

Kierownik Działu Ciągłego Doskonalenia

Miejsce pracy: Oława

Dla naszego Partnera, międzynarodowej firmy produkcyjnej z branży spożywczej, poszukujemy Kierownika / Koordynatora Działu Ciągłego Doskonalenia.

Wymagania

– posiadasz wyższe wykształcenie techniczne, mile widziane zarządzanie i inżynieria produkcji, technologia żywności, robotyka i automatyzacja procesów,
– minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym z optymalizacją procesów produkcyjnych – mile widziane w przemyśle spożywczym
– masz doświadczenie we wdrażaniu i utrzymaniu standardów lean manufacturing
– posiadasz doświadczenie w obszarze zarządzania zespołem specjalistów najlepiej w obszarze
inżynierii procesu, technologii, ciągłego doskonalenia Lean Manufacturing
– znasz dobrze język angielski
– jesteś komunikatywny, nastawiony na rozwój, gotowy do podejmowania wyzwań, otwarty na
pomysły i sugestie innych pracowników

Kluczowe zadania

– identyfikowanie obszarów do doskonalenia, mapowanie procesów, wprowadzanie usprawnień i udział w tworzeniu standardów
– realizacja projektów optymalizacyjnych mających na celu zwiększenie produktywności, obniżenie kosztów, podwyższenie jakości wytwarzanych produktów,
– rozwój kultury ciągłego doskonalenia Opartego na Lean Manufacturing i nadzór nad jej efektywnym funkcjonowaniem
– wspieranie zespołów operacyjnych w procesie identyfikacji przyczyn problemów i strat oraz wsparcie w ich rozwiązywaniu zgodnie z metodologią Lean/ Kaizen/ Continuous Improvement
– przeprowadzanie audytów związanych z Ciągłym Doskonaleniem
– analiza oraz raportowanie danych systemowych dotyczących procesów produkcyjnych pod
kątem identyfikacji strat
– rozwój programów szkoleniowych mających na celu prawidłowe wdrożenie do pracy
pracowników obszaru produkcji oraz utrzymanie i rozwój kompetencji pozwalających na
prowadzenie i obsługę procesu produkcyjnego.
– administracja dokumentacją projektów w obszarze odpowiedzialności
– zarządzanie pracownikami Działu Ciągłego Doskonalenia

Oferujemy

– stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
– pracę w systemie 1 zmianowym
– prywatną opiekę zdrowotną
– pracę w międzynarodowym środowisku, w dynamicznie rozwijającym się zakładzie
produkcyjnym


Technolog Meblowy
Miejsce pracy: Dojazdów koło Krakowa
zwiń

Technolog Meblowy

Miejsce pracy: Dojazdów koło Krakowa

Dla naszego Klienta, producenta mebli premium, poszukujemy Technologa / Konstruktora.

Wymagania

1. Wykształcenie min. Średnie.
2. Doświadczenie w projektowaniu mebli oraz znajomość procesów produkcyjnych w branży meblarskiej.
3. Znajomość programów AutoCAD oraz pakietu MS Office.
4. Umiejętność czytania i interpretacji rysunków technicznych.
5. Kreatywność oraz umiejętność rozwiązywania problemów.
6. Komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole.

Kluczowe zadania

1. Projektowanie mebli i elementów wyposażenia wnętrz zgodnie z wymaganiami klientów oraz normami technicznymi.
2. Opracowywanie technicznych rysunków konstrukcyjnych oraz specyfikacji materiałowych.
3. Dobór odpowiednich materiałów do produkcji mebli, uwzględniając ich jakość, trwałość oraz estetykę.
4. Współpraca z zespołem projektowym, technicznym oraz produkcją w celu zapewnienia prawidłowego przebiegu procesu produkcyjnego.
5. Opracowywanie nowych rozwiązań konstrukcyjnych oraz doskonalenie istniejących produktów.
6. Prowadzenie testów wytrzymałościowych oraz analiza efektywności konstrukcji.
7. Monitorowanie trendów w projektowaniu mebli oraz technologii produkcji.

Oferujemy

1. Stabilną pracę.
2. Możliwości rozwoju.
3. Atrakcyjne wynagrodzenie.


Lider zespołu kierowców
Miejsce pracy: Opole
zwiń

Lider zespołu kierowców

Miejsce pracy: Opole

Dla naszego Partnera, firmy produkcyjnej z branży spożywczej, poszukujemy obecnie Lidera zespołu kierowców.

Wymagania

– Kilkuletnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
– Wykształcenie minimum średnie techniczne
– Znajomość przepisów dotyczących transportu i transportu mleka, wiedza techniczna z zakresu technologii odbioru mleka
– Dobra znajomość języka angielskiego lub niemieckiego
– Sprawna obsługa komputera i pakietu MS Office
– Prawo jazdy kat. B (kat. C+E Świadectwo kwalifikacji zawodowej mile widziane)
– Bardzo dobre umiejętności organizacyjne i komunikacyjne
– Dyspozycyjność oraz gotowość do wyjazdów służbowych do Niemiec

Kluczowe zadania

– Odpowiedzialność za realizację inwestycji i budżetu oraz procesy logistyki mleka zakładzie produkcyjnym w Opolu
– Koordynowanie własnej floty samochodowej (cysterny) i floty dostawców w zakresie dostaw mleka
– Kierowanie zespołem: wyznaczanie zadań, planowanie tras, organizacja czasu pracy, organizacja i prowadzenie szkoleń
– Prowadzenie projektów optymalizacyjnych
– Zarządzanie flotą: decydowanie o zakupie samochodów i ich wyposażeniu, ocena stanu technicznego pojazdów, tworzenie zamówień na zakup części zamiennych i usług serwisowych
– Współpraca z działami wewnętrznymi firmy i z urzędami

Oferujemy

– pracę w stabilnej firmie w międzynarodowym środowisku
– szeroki pakiet świadczeń socjalnych
– możliwości rozwoju zawodowego
– szkolenia językowe


Regionalny Opiekun i Przedstawiciel Handlowy
Miejsce pracy: województwa: dolnośląskie i południowe części województwa wielkopolskiego i lubuskiego
zwiń

Regionalny Opiekun i Przedstawiciel Handlowy

Miejsce pracy: województwa: dolnośląskie i południowe części województwa wielkopolskiego i lubuskiego

Dla naszego Partnera, lidera rynku w produkcji i dystrybucji materiałów wnętrzarskich (listew dekoracyjnych, lameli ściennych, paneli laminowanych, podłóg winylowych itp.), poszukujemy Przedstawiciela Handlowego.

Wymagania

– min. 2-letnie doświadczenie w sprzedaży B2B
– nastawienie na realizację wyznaczonych celów
– dobra organizacja pracy
– samodzielność, komunikatywność oraz dyspozycyjność
– znajomość branży wyposażenia wnętrz będzie dodatkowym atutem
– umiejętność budowania trwałych relacji, otwartość i łatwość nawiązywania kontaktów
– gotowość do częstych i czasami kilkudniowych podróży służbowych na podległym rejonie
– czynne prawo jazdy kat. B

Kluczowe zadania

– praca na obszarze województw: dolnośląskiego i południowe części województwa wielkopolskiego i lubuskiego
– profesjonalna obsługa i rozwój sprzedaży u obecnych Partnerów handlowych – salony premium z podłogami i sztukaterią (80% pracy)
– pozyskiwanie nowych Partnerów handlowych do współpracy (20% pracy)
– realizacja założonych celów i zadań sprzedażowych
– prowadzenie szkoleń produktowych dla klientów
– dbałość o właściwą ekspozycję produktów oferowanych przez naszą firmę w sklepach podlegających przypisanemu regionowi
– prowadzenie negocjacji handlowych
– budowanie pozytywnego wizerunku firmy i relacji na podległym rejonie

Oferujemy

– pracę w firmie o ugruntowanej pozycji, z dobrą opinią na rynku, która stawia na wysoki poziom obsługi klientów
– pracę w firmie, która cały czas się zmienia, wprowadza nowe produkty i dostosowuje do rynku, aby rozwijać sprzedaż
– praca w firmie, w której średni staż pracy obecnego zespołu wynosi ponad 8 lat
– zatrudnienie na warunkach umowy o pracę
– szkolenia produktowe
– benefity w postaci dofinansowania do kart MultiSport i ubezpieczenie grupowe
– narzędzia pracy: samochód firmowy do użytku prywatnego (nowa Skoda Octavia Kombi 150KM wysoki standard wyposażenia), telefon komórkowy, laptop, karta paliwowa, budżet na hotele
– wynagrodzenie podstawowe plus prowizja uzależniona od wyników sprzedaży


Kierownik ds. Ochrony Środowiska
Miejsce pracy: Oława
zwiń

Kierownik ds. Ochrony Środowiska

Miejsce pracy: Oława

Dla naszego Partnera, firmy produkcyjnej z branży spożywczej, poszukujemy Kierownika Ochrony Środowiska.

Wymagania

● wykształcenie wyższe o kierunku związanym z ochrona środowiska, gospodarką wodną, technologią/oczyszczaniem wód i ścieków lub biotechnologią.
● znajomość prawa w zakresie: ochrony środowiska, prawa wodnego i gospodarowanie odpadami
● minimum 5-letnie doświadczenie na stanowisku związanym z samodzielnym zarządzaniem oczyszczalnią ścieków
i/lub gospodarką odpadami
● umiejętność prowadzenia badań i sporządzania sprawozdawczości z zakresu gospodarki odpadami i/lub
oczyszczania ścieków.
● umiejętność i doświadczenie w zarządzaniu infrastrukturą techniczną będzie dodatkowym atutem
● minimum 3 letnie doświadczenie w zarządzaniu kilkuosobowym zespołem
● język angielski – swobodna komunikacja
● znajomość technologii oczyszczania ścieków – mile widziana
● znajomość procesów biznesowych oraz doświadczenie w prowadzeniu i odpowiedzialności za budżet działu
● mile widziane uprawnienia SEP dozorowe
● odpowiedzialność, ukierunkowanie na osiąganie celów, konsekwencja we wdrażaniu rozwiązań, gotowość do
podejmowania wyzwań, komunikatywność, otwartość na pomysły i sugestie innych pracowników
● prawo jazdy kat. B.
● umiejętność prowadzenia projektów i negocjacji – mile widziane
● mile widziana znajomość SAP PM

Kluczowe zadania

● zapewnienie bezawaryjnego, bezpiecznego i zgodnego z przepisami funkcjonowania oczyszczalni ścieków
● odpowiedzialność za prawidłowy proces gospodarowania odpadami
● prawidłowe i terminowe prowadzenie wymaganej prawem sprawozdawczości
● rozwój i optymalizacja procesów oczyszczania ścieków i gospodarowania odpadami w zgodzie z zmianami
prawnymi i trendami środowiskowymi oraz strategią CSR firmy
● nadzór nad infrastrukturą oczyszczalni ścieków,
● nadzór i koordynacja prac serwisów zewnętrznych,
● odpowiedzialność za realizację budżetu (środki chemiczne, prace remontowe, konserwacyjne, części zamienne)
w ustalonych wysokościach,
● prowadzenie projektów inwestycyjnych w zakresie odpowiedzialności
● zarządzanie kilkuosobowym podległym zespołem.

Oferujemy

● różnorodne benefity
● elastyczny czas pracy


Specjalista ds. jakości
Miejsce pracy: Glinojeck (woj. mazowieckie)
zwiń

Specjalista ds. jakości

Miejsce pracy: Glinojeck (woj. mazowieckie)

Dla naszego Partnera, firmy z branży spożywczej, poszukujemy obecnie Specjalisty ds. jakości.

Wymagania

2 lata pracy na podobnym stanowisku w przemyśle spożywczym
wykształcenie wyższe: zarządzanie jakością, technologia żywności
wiedza z zakresu systemu zarządzania ISO 22000, IFS, GMP+, HACCP
znajomość narzędzi jakościowych np. raport A3
znajomość języka angielskiego na poziomie B2
umiejętność szybkiego reagowania i podejmowania decyzji
umiejętność rozwiązywania problemów

Wymagania dodatkowe
znajomość technologii cukrownictwa
doświadczenie w pracy z oprogramowaniem SAP

Kluczowe zadania

1. Nadzór i doskonalenie procesów związanych z zarządzaniem jakością w tym wdrażanie narzędzi usprawniających te procesy.
2. Nadzór nad dokumentacją systemową, wdrażanie nowych procedur i instrukcji.
3. Standaryzacja i rozpowszechnianie dobrych rozwiązań w zakresie zarządzania jakością w całej organizacji.
4. Wsparcie właścicieli procesów w:

• określaniu i wdrażaniu standardów jakości zgodnie z wymaganiami standardów zarządzania jakością i oczekiwaniami klientów,

• opracowywaniu lokalnych dokumentów procesowych,

• rozwiązywaniu problemów np. w procesie reklamacyjnym.

5. Wsparcie kierowników w zakresie:

• analizy HACCP i Food Defence, udział w pracach zespołu HACCP i Food Defence.

• szkoleń jakościowych.

6. Uczestnictwo w audytach klientowskich, certyfikujących i kontrolnych.
7. Prowadzenie przeglądów higieny i audytów wewnętrznych.

Oferujemy

– umowę o pracę
– prywatna opieka medyczna
– dofinansowanie do kursów i szkoleń
– ubezpieczenie na życie (możliwość skorzystania za opłatą)
– program emerytalny
– preferencyjne pożyczki
– parking dla pracowników
– dodatkowe świadczenia socjalne
– dofinansowanie wypoczynku
– program rekomendacji pracowników


Programista SAP ABAP (obszar SD)
Miejsce pracy: Poznań
zwiń

Programista SAP ABAP (obszar SD)

Miejsce pracy: Poznań

Dla naszego Partnera, firmy produkcyjnej z branży spożywczej, poszukujemy Programisty SAP ABAP.

Wymagania

• wykształcenie wyższe informatyka lub kierunki pokrewne
• min. 3 letnie doświadczenie w zakresie programowania w środowisku ABAP
• znajomość modułu SAP SD
• znajomość języka angielskiego na poziomie B2
• komunikatywność
• umiejętność pracy w zespole
• umiejętność przekazywania wiedzy

Wymagania dodatkowe:
• doświadczenie SAP S/4 HANA

Kluczowe zadania

• bieżące rozwiązywanie codziennych problemów zgłaszanych przez użytkowników modułu
• rozwój systemu, tworzenie nowych rozwiązań, dostosowywanie rozwiązań do pojawiających się przepisów
• udział w projektach

Oferujemy

– umowę o pracę
– prywatna opieka medyczna
– dofinansowanie do kursów i szkoleń
– ubezpieczenie na życie (możliwość skorzystania za opłatą)
– program emerytalny
– preferencyjne pożyczki
– parking dla pracowników
– dodatkowe świadczenia socjalne
– program rekomendacji pracowników


Informatyk SAP FI/CO
Miejsce pracy: Poznań/Gostyń
zwiń

Informatyk SAP FI/CO

Miejsce pracy: Poznań/Gostyń

Dla naszego Partnera, firmy produkcyjnej z branży spożywczej, poszukujemy Konsultanta SAP FI/CO.

Wymagania

• wykształcenie wyższe informatyka lub kierunki pokrewne
• min. 3 letnie doświadczenie w zakresie SAP FI/CO
• znajomość podstawowych przepisów o rachunkowości i finansach
• znajomość języka angielskiego na poziomie B2
• komunikatywność
• umiejętność pracy w zespole
• umiejętność przekazywania wiedzy

Wymagania dodatkowe:
• doświadczenie SAP S/4 HANA
• umiejętność programowania w ABAP

Kluczowe zadania

• bieżące rozwiązywanie codziennych problemów zgłaszanych przez użytkowników modułu
• rozwój systemu, tworzenie nowych rozwiązań, dostosowywanie rozwiązań do pojawiających się przepisów
• udział w projektach

Oferujemy

– umowę o pracę
– prywatna opieka medyczna
– dofinansowanie do kursów i szkoleń
– ubezpieczenie na życie (możliwość skorzystania za opłatą)
– program emerytalny
– preferencyjne pożyczki
– parking dla pracowników
– dodatkowe świadczenia socjalne
– dofinansowanie wypoczynku
– program rekomendacji pracowników


Marketing Coordinator
Miejsce pracy: Kraków
zwiń

Marketing Coordinator

Miejsce pracy: Kraków

For our Partner, the industry leader in indoor environmental, location, and occupancy services using Bluetooth Low Energy (BLE ®), with headquarters in New York, we are looking for Marketing Specialist / Coordinator.

Wymagania

We are looking for a person who has:
Proven experience in HubSpot. Hubspot Marketing and Sales Certification preferred.
Experience with WordPress.
Experience with Google Analytics, Google Tag Manager, Google Data Studio.
Strong analytical skills and the ability to derive actionable insights from data.
Strong project management skills with the ability to multitask and prioritize effectively.
Familiarity with digital marketing trends and technologies.
Commitment to delivering high-quality work and is detail-oriented
Excellent written and verbal communication skills – fluent English
willingness to afternoon hours (working with the US team is essential, usually 11.00am till 19.00pm)

We are seeking a highly motivated and detail-oriented Marketing Coordinator to join the marketing team. The successful candidate will play a crucial role in supporting the planning, execution, and optimization of marketing initiatives. The Marketing Coordinator will collaborate with cross-functional teams to ensure the seamless implementation of marketing campaigns and projects. This position requires a proactive individual with excellent organizational skills, strong attention to detail, and a passion for marketing.

Kluczowe zadania

You will be responsible for:

Campaign Coordination:
Assist in the planning, development, and execution of marketing campaigns across various channels.
Coordinate timelines, tasks, and deliverables to ensure smooth campaign execution.
Work closely with design, content, and digital marketing teams to create compelling campaign materials.

Event Management:
Coordinate logistics for events, trade shows, and sponsorships.
Assist in the development of event marketing materials and collateral.
Ensure all event-related tasks are executed efficiently and within budget.

Content Support:
Collaborate with the content team to ensure timely delivery of marketing materials.
Assist in the creation and maintenance of content calendars.
Coordinate content distribution across online and offline channels.

Digital Marketing Support:
Support the execution of digital marketing strategies, including social media, email, and online advertising.
Monitor and report on digital marketing campaign performance.
Assist in the implementation of SEO and SEM strategies.

Analytics and Reporting:
Compile and analyze marketing data to provide insights and recommendations.
Prepare regular reports on key marketing metrics and campaign performance.

Administrative Support:
Provide administrative support to the marketing team as needed.
Manage marketing budgets and track expenses.
Coordinate meetings, appointments, and travel arrangements for the marketing department.

Oferujemy

We offer:
– attractive salary
– employment contract or B2B contract
– different benefits


Specjalista ds. wdrożenia systemów kadrowych z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Opole
zwiń

Specjalista ds. wdrożenia systemów kadrowych z językiem niemieckim

Miejsce pracy: Opole

Dla naszego Partnera, firmy produkcyjnej z branży spożywczej, poszukujemy osoby na pozycję Specjalisty ds. wdrożenia systemów kadrowych z językiem niemieckim.

Wymagania

– Wykształcenie minimum średnie
– Ogólna znajomość zagadnień z zakresu prawa pracy i naliczania wynagrodzeń
– Znajomość j .niemieckiego na poziomie minimum B2
– Dobra znajomość programu MS Excel
– Analityczne myślenie i nastawienie na szukanie rozwiązań
– Samodzielność, skrupulatność i dobra organizacja pracy

Wymagania dodatkowe:
– Doświadczenie we wdrażaniu programów kadrowo-płacowych
– Znajomość SAP

Kluczowe zadania

– Prowadzenie wdrożenia modułów kadrowo-płacowych
– Współpraca z dostawcą oprogramowania w zakresie rozwoju i testowania nowych rozwiązań
– Udzielanie pomocy i rozwiązywanie problemów z zakresu wdrażanego oprogramowania

Oferujemy

– Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
– Rozbudowany pakiet świadczeń socjalnych
– Możliwość rozwoju kompetencji merytorycznych i językowych


Konsultant / Specjalista Techniczno-handlowy
Miejsce pracy: Warszawa
zwiń

Konsultant / Specjalista Techniczno-handlowy

Miejsce pracy: Warszawa

Dla naszego Partnera, firmy z branży profesjonalnych systemów zabezpieczeń, poszukujemy Konsultanta.

Wymagania

wykształcenie co najmniej średnie techniczne,
umiejętność konfiguracji urządzeń sieciowych,
znajomość podstaw elektrotechniki,
znajomość zagadnień foto-optyki,
umiejętność zarządzania relacjami z klientem,
umiejętność stosowania technik negocjacyjnych i sprzedażowych, m.in. up-selling i crossselling,
umiejętność sprawnego planowania swoich zadań oraz czasu pracy,
prawo jazdy kat. B mile widziane,
znajomość pakietu Office,
mile widziana znajomość podstaw konfiguracji sieci TCP/IP,
doświadczenie na podobnym stanowisku i branży zabezpieczeń lub elektrotechnicznej mile widziane.

Kluczowe zadania

Doradztwo w doborze najlepszych rozwiązań spełniających oczekiwania klienta,
Udzielanie wsparcia w zakresie obsługi, uruchamiania urządzeń dystrybuowanych przez naszą firmę,
Dbanie o podtrzymanie ciągłości zakupowej i monitorowanie potrzeby klientów,
Budowanie nowych relacji w oparciu o istniejącą bazę kontaktów oraz samodzielne przeprowadzanie badania rynku,
Współpraca z pozostałymi członkami zespołu,
Udoskonalanie swojego warsztatu pracy poprzez uczestnictwo w spotkaniach i szkoleniach (w tym produktowych),
Współtworzenie polityki produktowej firmy oraz monitorowanie sytuacji w naszej branży (działania konkurencji, pojawianie się nowości produktowych),
Zapewnienie odpowiedniej obsługi klientów odwiedzających salon sprzedaży (w tym obsługi administracyjnej: przygotowywanie oferty, dokumentów sprzedaży).

Oferujemy

stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
wynagrodzenie oparte na solidnej podstawie oraz premii miesięcznej uzależnionej od wyników sprzedaży zespołu handlowego,
swobodę w doborze narzędzi i sposobów realizacji zadań,
ścieżkę rozwoju zawodowego opartą o wzrost odpowiedzialności i kompetencji,
pracę w zespole fajnych, profesjonalnych ludzi nakierowanych na realizację zadań,
wsparcie i zaufanie ze strony przełożonych,
niezbędne narzędzia pracy.


Młodszy Specjalista ds. księgowości i obsługi biura
Miejsce pracy: Kraków
zwiń

Młodszy Specjalista ds. księgowości i obsługi biura

Miejsce pracy: Kraków

Celem naszego Partnera jest dostarczenie niezawodnej klasy aparatury pomiarowej oraz wykonywanie pomiarów gazów. W skład jego zespołu wchodzą bardzo doświadczeni projektanci, inżynierowie z wieloletnim doświadczeniem w branży pomiarowej oraz absolwenci, studenci i pracownicy naukowi najlepszych uczelni. Powierzając im zadanie doboru, instalacji lub serwisu analizatorów, klienci otrzymują najlepsze urządzenia, fachową obsługę i pewne wyniki. Dołącz do ich zespołu na stanowisku Młodszy Specjalista ds. obsługi biurowej i wsparcia w zakresie księgowości.

Wymagania

• Sumienność i punktualność
• Posiadanie prawa jazdy kat. B.
• Znajomość j. angielskiego.
• Obsługa komputera (Word, Excel, Outlook).

Kluczowe zadania

• Obsługa działalności biurowej – obsługa dokumentów firmy, w tym m.in. skanowanie, wprowadzenie danych do systemu księgowego oraz do baz danych.
• Wsparcie menadżerki kierującej obsługą firmy.
• Asysta w obsłudze oprogramowania CDN Optima.
• Bieżące wsparcie zespołu w zakresie prowadzonych projektów.
• Nadzór nad terminowym przepływem informacji i dokumentów.

Oferujemy

• Stałą pracę w najbardziej perspektywicznej firmie w Krakowie.
• Atrakcyjne wynagrodzenie zależne od doświadczenia oraz system premiowy.
• Ciekawe szkolenia.
• Umowę o pracę lub inne formy zatrudnienia.
• Możliwość nauki w zakresie obsługi programu księgowego CDN Optima.


Specjalista ds. Sprzedaży / Przedstawiciel Terenowy
Miejsce pracy: Kraków / praca w terenie
zwiń

Specjalista ds. Sprzedaży / Przedstawiciel Terenowy

Miejsce pracy: Kraków / praca w terenie

Celem naszego Partnera jest dostarczenie niezawodnej klasy aparatury pomiarowej oraz wykonywanie pomiarów gazów. W skład jego zespołu wchodzą bardzo doświadczeni projektanci, inżynierowie z wieloletnim doświadczeniem w branży pomiarowej oraz absolwenci, studenci i pracownicy naukowi najlepszych uczelni. Powierzając im zadanie doboru, instalacji lub serwisu analizatorów, klienci otrzymują najlepsze urządzenia, fachową obsługę i pewne wyniki. Dołącz do ich zespołu na stanowisku Specjalisty ds. Sprzedaży.

Wymagania

• Doświadczenie w sprzedaży w branży technicznej.
• Umiejętności interpersonalne sprzyjające działalności handlowej: otwartość, łatwość nawiązywania kontaktów.
• Zainteresowania i rozumienie zagadnień z branży technicznej.
• Posiadanie prawa jazdy kat. B.
• Znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym.
• Odporność na stres.
• Motywacja do pracy związanej z częstymi podróżami.

Kluczowe zadania

• Sprzedaż urządzeń pomiarowych z branży automatyki w Polsce (głównie Polska Południowa).
• Wykonywanie wizyt handlowych.
• Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów handlowych.
• Przygotowywanie ofert dla klientów na urządzenia pomiarowe, usługi serwisowe oraz części zamienne.
• Współpraca z klientami w kwestiach związanych ze sprzedażą.

Oferujemy

• Stałą pracę w jednej z najbardziej perspektywicznych firm w Krakowie.
• Atrakcyjne wynagrodzenie zależne od doświadczenia oraz system premiowy.
• Ciekawe szkolenia.
• Umowę o pracę lub inne formy zatrudnienia.
• Telefon komórkowy i samochód służbowy.


Key Account Manager
Miejsce pracy: Trójmiasto i okolice
zwiń

Key Account Manager

Miejsce pracy: Trójmiasto i okolice

Our Client is a company engaged in wholesale and retail trade of wood products. Also have own wood processing company. They concentrate on higher quality products and import most of the production from Scandinavia, they try to bring great experience about the use of wood in construction. Company currently has over 45 people. In 2022, turnover reached almost 20 million EUR . They have 5 retail outlets in Lithuania where we serve small customers and are newcomers to Poland.

Wymagania

Key Requirements
Ability to take ownership over a portfolio of customers.
Ability to make relationship with clients easily – both via phone and visits.
Work in an agile manner both internally and externally.
Excellent relationship building skills.
Excellent attention to details.
Analytical skills.
Communicative level of English.

Kluczowe zadania

Key Responsibilities:

Visiting B2B clients of specific (Gdansk – Gdynia – Sopot) region frequently.
Develop new customers, negotiate, and brilliantly implement great commercial deals that deliver maximum revenue at optimal cost to serve.
Collaborate with supply managers, warehouse managers, other colleagues in company in order to provide customers with the best possible service.
Be aware of and understand the key commercial strengths and weaknesses of competitors and the full scope of their propositions, maximizing RS strengths in pursuit of the growth goals.

Oferujemy

What we offer:

A car for work purposes with the ability to use it as your own.
Fixed Salary + Bonuses.
Opportunity to grow – goal is to expand the business in Poland.


Sales Manager
Miejsce pracy: Kraków
zwiń

Sales Manager

Miejsce pracy: Kraków

Naszym Partnerem jest firma DOM Store.
Marka powstała z miłości do tego co trwałe i klasyczne. Wierząca w proste i uczciwe podejście do projektowania, w którym jakość i użyteczność są nieodłączne. Lubiąca wracać do projektowych tradycji, dlatego łączy rzeczy nowe z przedmiotami vintage, znane klasyki z niecodziennymi formami i odświeża kultowe polskie projekty, dając nowe życie przedmiotom sprzed lat.
Na DOM Store składa się praca wyobraźni wielu osób, w tym twórców i artystów z całego świata. Czerpią z tego, co zrodziło się z dawnych tradycji rzemieślniczych i czym otaczaliśmy się w murach tradycyjnego polskiego domu. Skupiając się na naturalnych materiałach, na których odciska się praca ludzkich rąk, wnętrza sklepu wypełniają organiczne tkaniny, tradycyjna ceramika czy dmuchane szkło.
Dziś firma jest w fazie rozwoju i z tego powodu poszukuje Sales Manager’a.

Wymagania

Zapraszamy do zespołu DOM Store jeżeli posiadasz:

Minimum 3-letnie doświadczenie w zarządzaniu sprzedażą w branżach pokrewnych.
Dobrą znajomość obsługi pakietu Office oraz programów do zarządzania (np. wFirma, Asana).
Umiejętność analizy wskaźników i parametrów sprzedaży.
Ukierunkowanie na cel.
Łatwość nawiązywania kontaktów i budowania relacji z klientami również w języku angielskim.
Umiejętność efektywnego zarządzania czasem pracy oraz sprzedażą.
Cenne będzie doświadczenie w sprzedaży dóbr premium / luksusowych.

Kluczowe zadania

Jakich zadań możesz oczekiwać:

Analiza grup docelowych klientów.
Tworzenie planów sprzedaży we współpracy z zespołem i ich realizacja.
Zarządzanie aktualizacjami cen. Koordynowanie sprzedaży e-commerce.
Kreatywne poszukiwanie nowych punktów sprzedaży, głównie w dystrybucji zagranicznej.
Komunikacja ze sklepami odnośnie cen, asortymentu, wyprzedaży itp.
Prognozowanie popytu i podaży na podstawie analiz.
Zarządzanie zapasami i redukcje stoków magazynowych w uzgodnieniu z właścicielami. Reagowanie na pojawiające się trendy w sprzedaży.

Oferujemy

Stałą pracę w firmie ukierunkowanej na jakość i użyteczność w pięknej formie.
Pracę w oparciu o stabilne i systematyczne plany rozwoju.
Samodzielność oraz możliwość rozwoju i wpływania na obszar sprzedaży.
Atrakcyjne wynagrodzenie zależne od doświadczenia oraz system prowizyjny.


Doradca ds. sprzedaży samochodów i finansowania
Miejsce pracy: Katowice
zwiń

Doradca ds. sprzedaży samochodów i finansowania

Miejsce pracy: Katowice

Naszym Partnerem jest firma VEHIS.
VEHIS to internetowa platforma oferująca samochody wszystkich marek wraz z finansowaniem i nowoczesne narzędzia finansowe oparte o zaawansowane technologie. Model biznesowy VEHIS kreowany jest w oparciu o wieloletnie doświadczenia kadry menadżerskiej, zdobyte w największych instytucjach finansowych oraz internetowych. Działalność VEHIS finansują renomowane banki oraz fundusz Private Equity.
Dziś firma liczy 80 osób i ciągle się rozwija, a obecnie poszukuje Konsultanta/Specjalisty ds. sprzedaży.

Wymagania

Wymagania:
Minimum 3-letnie doświadczenie w sprzedaży telefonicznej w branżach pokrewnych: motoryzacja, finanse i ubezpieczenia, inne.
Dobra znajomość CRM oraz systemu callingow’ego.
Umiejętność analizy wskaźników i parametrów sprzedaży. Ukierunkowanie na cel.
Łatwość nawiązywania kontaktów i budowania relacji z Klientami. Umiejętność efektywnego zarządzania czasem pracy.

Kluczowe zadania

Jakich zadań możesz oczekiwać:
Sprzedaż inbound dla leadów pozyskiwanych w wielu kanałach e- marketingu.
Dbałość o szybkie i najwyższej jakości reagowanie na zapytania ze wszystkich źródeł.
Realizacja standardu automatyzacji komunikacji z klientem. Aktualizacja CRM zgodnie z procedurą.
Uczestnictwo w cotygodniowych odprawach.

Oferujemy

Stałą pracę w firmie z bardzo wysokim, stabilnym zaangażowaniem kapitału.
Pracę w oparciu o dynamiczne plany rozwoju, ukierunkowane na osiągnięcie pozycji lidera.
Samodzielność oraz możliwość rozwoju i wpływania na obszar sprzedaży.
Umowę o pracę lub inne formy zatrudnienia.
Atrakcyjne wynagrodzenie zależne od doświadczenia oraz system premiowy.


Członek Zarządu ds. Pozyskania i Ofertowania Samochodów
Miejsce pracy: Katowice
zwiń

Członek Zarządu ds. Pozyskania i Ofertowania Samochodów

Miejsce pracy: Katowice

Kim jest nasz Partner
VEHIS www.vehis.pl to innowacyjna platforma oferująca samochody wszystkich marek wraz z finansowaniem, ubezpieczeniem oraz wsparciem serwisowym.
Wyjątkowość stanowi własne finansowanie i zaplecze w postaci jednego z największych funduszy inwestycyjnych. Inwestorem strategicznym VEHIS jest Enterprise Investors – jedna z najstarszych i największych firm private equity w Europie Środkowo-Wschodniej. EI zarządza portfelem inwestycyjnym o wartości 2,5 MLD €.
W ofercie VEHIS znajdują się nowe i używane samochody najpopularniejszych marek. Z usług platformy korzysta już ponad 2500 klientów.
Zespół tworzą eksperci branży finansowej i motoryzacyjnej, dobrze znający rynek, a przede wszystkim potrzeby klientów. Sprawdź doświadczenie Członków Zarządu na stronie VEHIS.
Dziś zespół liczy 170 osób i ciągle się rozwija ze względu na ambitne plany strategiczne.

Wymagania

Zapraszamy do nawiązania kontaktu i podjęcia pracy w naszym zespole, jeżeli motoryzacja jest tym co Cię kręci, jeżeli znasz zasady funkcjonowania rynku samochodowego w Polsce i nie tylko. Głównymi atutami będą: umiejętność prognozowania trendów w motoryzacji oraz doświadczenie w nawiązywaniu i utrzymywaniu biznesowych relacji zarówno z dealerami, jak i importerami samochodów.
Z przyjemnością przekażę Ci więcej informacji: Janusz.stempak@sp.pl i porozmawiam o naszej propozycji.

Kluczowe zadania

Członek Zarządu będzie pełnił ważną rolę w tworzeniu i realizacji strategii związanej z pozyskiwaniem oraz ofertowaniem samochodów klientom platformy VEHIS. Będzie mógł w pełni wykorzystać swoją pasję motoryzacyjną i znajomość rynku zarówno importerów, jak i dealerów.

Oferujemy

Siedziba firmy znajduje się w Katowicach i będzie mile widziane, jeżeli spędzisz w biurze większość czasu. Inne opcje mogą być dyskutowane w indywidualnych rozmowach. Propozycje finansowe oraz te dotyczące dodatkowych pakietów przekażę Ci podczas bezpośredniej rozmowy.


Fullstack Developer
Miejsce pracy: 100% remote
zwiń

Fullstack Developer

Miejsce pracy: 100% remote

For our Partner, an IT outsourcing company, we are looking for Fullstack Developer to join a team in HSBC.

Wymagania

Required
• Java SpringBoot
• Oracle
• HTML/CSS
• Javascript

Optional
• Python
• Kubernetes
• Docker
• Jenkins
• Splunk
• Ansible

SKILLS & EXPERIENCE WE REQUIRE
• Experience in the frontend / backend development, system integration and migration
• Experience with Front-end languages and tools eg. HTML/CSS, Javascript including at least one of the frameworks like Vue (preferable), React, Angular, jQuery, Bootstrap
• Experience with Back-end languages like Java SpringBoot, Python
• Understanding of Database concept – with the focus on common database systems like MySQL, Oracle and SQLServer
• Full working proficiency in English
• Excellent communication skills

OPTIONAL/NICE TO HAVE
• Experience of CI/CD configuration and implementation
• Experience of engineering tools such as Jenkins, SonarQube, Nexus, Ansible
• Experience on DevOps processes and Agile methodologies – Scrum, Kanban
• Hands-on experience with Docker and Kubernetes
• Experience with Splunk

Kluczowe zadania

ABOUT THE PROJECT
Digital Business Automation (DigiBA) are a global function with over 250 staff in 12 countries. We are responsible for defining and implementing the strategy for a number of critical scheduling and workload automation products across the organization, as well as ensuring their availability, recoverability and security.

This role will be part of a Global Task & Process Automation POD responsible for delivery of APIs, automation and improvements for the underlying infrastructure and processes owned by DigiBA i.e. workload automation tools IWS, Control-M, CA7 and automation software OpsMVS, Automation Point.

YOUR RESPONSIBILITIES

• Lead the design and coding to build the end to end solutions.
• Understand functional requirements and scope and translate business requirements into technical specifications.
• Provide the task and process automation capabilities to facilitate DevOps and Agile practices both internally and externally.
• Hands-on development of application on medium/large scale critical platforms
• Able to initiate the project foundation and deliver the core/critical logic in the project
• Adhere to HSBC policy, procedures and control requirements applicable to day-to-day working

Oferujemy

We offer:
– B2B contract
– attractive salary
– different benefits
– great atmosphere


Java Developer
Miejsce pracy: remote / hybrid (Warsaw)
zwiń

Java Developer

Miejsce pracy: remote / hybrid (Warsaw)

For our Partner, big IT outsourcing company, we are looking for Senior Java Developer to join Santander Global.

Wymagania

EXPERIENCE
At least 2 years as a developer in some of the following technologies: Microservices/ REST API, Spring Framework (Spring Batch/Boot) Java 8, Maven, Spring JPA, Hibernate, Jenkins, SonarQube, Kiuwan Oracle PLSQL. Management of SW versions in Git and SVN. At least 2 years of experience in developing solutions on the LoanIQ Product (Syndicated Loans)

EDUCATION Bachelor’s degree or higher in Computer Engineering

SKILLS & KNOWLEDGE
– High level of English
– Ability to quickly learn new programming languages and technologies
– Ability to follow instructions and work in a team
– Agile methodology
– High level of proactivity and enthusiasm
– Minimal knowledge of Syndicated Loan operations/accounting
– Medium/high knowledge of integration with the LoanIQ market solution (Syndicated Loans)

Kluczowe zadania

Developer Java Expert (FrameWork Spring/API REST): It will be involved in the design, development, and implementation of solutions under Agile projects. Focused on the integration of the LoanIQ product with the different Banco Santander applications.

The Developer Java expert will help us in different areas:

– Actively participating in the design of the solutions to be implemented
– Developing solutions in collaboration with the rest of the team
– Contributing your knowledge to define the best implementation strategy
– Collaborating in the implementation and post-implantation
– Form a solid foundation and continuous improvement of software coding
– Responsibility and maintenance on the code. Fix bugs

Oferujemy

We offer:
– B2B contract
– attractive salary
– different benefits
– great atmosphere


Infrastructure Tech Lead
Miejsce pracy: Remote / hybrid
zwiń

Infrastructure Tech Lead

Miejsce pracy: Remote / hybrid

For our Partner, big IT outsourcing company, we are looking for Infrastructure Tech Lead to join IBM team.

Wymagania

Required skill set
• 5+ years of experience in building complex SaaS applications.
• Proficiency in Python
• Solid understanding of modern engineering concepts such as Microservices, Data modeling approaches, Cloud native design.
• Record of delivering customer-facing features in large-scale production systems.
• Excellent understanding of software delivery concepts – CI/CD, release, monitoring
• Experience with high-performance systems including SQL and NoSQL DB.
• Experience working with K8S, and public cloud providers such as GCP or AWS.
• Experience in deploying on-prem software & Cloud (hybrid model).

Kluczowe zadania

Description of the position
• Lead the development of a high-scale platform for data engineers that detects data quality issues.
• Decrease Databand’s time-to-value business metric by creating a smooth developer experience for data engineers.
• Lead the development of a microservices architecture system.
• Mentor new members of the team.
• guide engineers on how to tackle challenging architecture problems & find creative solutions to resolve business & technological problems.

• A versatile tech lead with a “getting-things-done” attitude.
• Good written and spoken English, at least Upper-Intermediate level

Oferujemy

We offer:
– B2B contract
– attractive salary
– different benefits
– great atmosphere
– training budget


Frontend Developer (Angular)
Miejsce pracy: Hybrid (2 days every 2 weeks in the office in Warsaw)
zwiń

Frontend Developer (Angular)

Miejsce pracy: Hybrid (2 days every 2 weeks in the office in Warsaw)

For our Partner, an IT outsourcing company, we are looking for Frontend to join a team in Santander.

Wymagania

Required Tech stack (3+ years of experience):
• Angular
• Typescript, Javascript
• Karma/Jasmine/jest testing
• Primeng/Material/Bootstrap
• HTML, CSS, SCSS
• Node.js
• Gauge/Selenium (automation tests)
• Good understanding of IT security for front-end applications, existing authentication and authorization methods, vulnerabilities, and their remediation
Experience working with Version control systems
• Git
Experience using:
• Jenkins
• Agile (Scrum)
• DevOps knowledge

Kluczowe zadania

• Design and write high quality code pairing with more developers to build portals for excellent customer experience
• As part of a DevSecOps team, develop and maintain software components and interfaces in demanding, business-critical environments
• Develop software and interfaces to automate client interactions and publish services created by existing engineering teams in various initiatives running across the company
• Share code, knowledge, and methodologies with other teams
Soft skills:
• Good listener but can speak up when required
• Strong team player, able to work on and deliver team outcomes in a rapidly changing insurance environment in an open and collaborative spirit
• Effectively improve status quo in digital constructs, shaping up new ways of working with team members from various areas of the organization

Oferujemy

We offer:
– B2B contract
– attractive salary
– different benefits
– great atmosphere


DevOps
Miejsce pracy: 100% remote
zwiń

DevOps

Miejsce pracy: 100% remote

For our Partner, an IT outsourcing company, we are looking for DevOps to join a team in HSBC.

Wymagania

What you will need to succeed in the role:
You are
• Curious, enthusiastic and creative – we are looking for talented individuals who are willing to learn and grow in a diverse organisation regardless of your background
• Open minded and able to give and receive feedback to evolve solutions to business problems
• Able to work effectively as part of a diverse and global Agile team, but able to work independently as well when required

You will be a fast learner / self-starter and may have different levels of experience. You may have a background gained in Financial Services or in a big 4 consultancy or Systems integrator and will have the following expertise.
Required:
• Experience using Cloud platforms, GCP preferred
• Kubernetes and Docker expertise, preferably GKE
• API Development
• CI/CD, preferably Jenkins (and Groovy scripting experience)
• Relational database experience e.g. Postgres, CloudSQL
• Infrastructure as Code (IaC) using tools like Terraform
• Python testing frameworks
• Strong communication skills

Desired:
• Python expertise
• Experience with Python Django framework and Celery
• Good knowledge of Open Source software from a usage, vulnerability & license perspective
• Exposure to cyber scanning tooling like Aqua, Checkmarx etc.
• Exposure to tools like Sonatype IQ Server/Lifecycle, Nexus repository etc.
• Familiarity with open source license scanning tools like FOSSology etc.
• Familiarity with Service Now, Jira Service Desk, JIRA and Confluence
• GitHub, Postman
• Experience of working in an Agile environment

Kluczowe zadania

HSBC is looking for a strong DevOps Engineer with GCP and GKE / Kubernetes experience to support the development of a new controls application that governs how HSBC consumes and contributes to Free and Open source software (FOSS). This application is used by all engineers globally in HSBC.

HSBC is looking for a self-starter who is able to work with limited supervision, under pressure to tight deadlines

We provide an Agile working environment, a great team, and a collaborative and learning culture.

Why join us?
At HSBC we’re here to use our unique expertise, capabilities, breadth and perspectives to open up new kinds of opportunity for our customers. Our values are rooted in HSBC’s history, heritage and character and help us deliver on our purpose. We live by our core values: we value difference, we succeed together, we take responsibility and we get it done.
Diversity is at the heart of our business and so we aim to create an environment where everyone can achieve their full potential, regardless of their background.
This role is within the Cloud and Shared Services Engineering in HSBC Technology responsible for delivering innovative solutions to enable engineering teams to deliver software more quickly and securely.

The Opportunity:
HSBC is looking for a strong DevOps Engineer with GCP and GKE / Kubernetes experience to support the development of a new controls application that governs how HSBC consumes and contributes to Free and Open source software (FOSS). This application is used by all engineers globally in HSBC.

HSBC is looking for a self-starter who is able to work with limited supervision, under pressure to tight deadlines

We provide an Agile working environment, a great team, and a collaborative and learning culture.

What you will do:
Working in an International team, you will
• Work collaboratively with the lead developer on all aspects of application development
• Work on typical DevOps tasks such as Kubernetes environment setup, CI/CD, automated testing etc.
• Coordinate with other teams to complete complex interdisciplinary tasks
• Take collective responsibility with other team members for the build and maintenance of the product; support each other to develop an exceptional performant product / customer journey / service.
• Continuously improve the product and reduce technical debt
• Proactively participate in Agile ceremonies including Sprint Planning, Sprint Review, Backlog refinement and Daily stand-ups.

Oferujemy

We offer:
– B2B contract
– attractive salary
– different benefits
– great atmosphere


Java Automation Engineer
Miejsce pracy: 100% remote
zwiń

Java Automation Engineer

Miejsce pracy: 100% remote

For our Partner, an IT outsourcing company, we are looking for Java Automation Engineer to join a team in HSBC.

Wymagania

Essential Skills

From a technical perspective, we are looking for an experienced Java software engineer (5+ years experience), with solid broad experience encompassing the following:
• Test-driven development
• Architectural and design patterns
• Troubleshooting skills
• Working in an agile, cross-functional team
• Git (particularly GitHub)
• Maven

As an engineer in the Path To Live team, the right personality is as important as technical skill and experience – we are looking for people who are:
• Open and collaborative – much of the work we do involves working closely with customers, partners and vendors
• Outcome and customer focused (Digital teams being our customer)
• Clear communicators
• Curious, and wanting to solve interesting problems
• Prepared to challenge the status quo and always be pushing for smarter ways of working
• Adaptable

Desirable Skills

Experience in the following technologies would be valuable though not essential:
• AWS
• Docker
• Kubernetes
• Jenkins
• Groovy
• Nexus
• Splunk

Kluczowe zadania

Key Accountabilities

As an engineer in the Path To Live team, you’ll be embedded in a team responsible for a product and related services end to end. As well as designing, implementing, integrating and testing pipeline capabilities, you will be working closely with cross functional Digital teams to ensure our services continually evolve to meet their needs. You will be at the forefront of bring in new technologies to the Bank and helping to change processes to support an agile value driven way of working. You will also provide both production and development support.
Some travel (including international travel) may be required with this role.

Oferujemy

– B2B contract
– attractive salary
– different benefits
– great atmosphere


Senior Software Engineer – QA Automation
Miejsce pracy: 100% remote
zwiń

Senior Software Engineer – QA Automation

Miejsce pracy: 100% remote

For our Partner, an IT outsourcing company, we are looking for Senior Software Engineer – QA Automation to join a team in Equinix.

Wymagania

Qualifications:
• BS in computer science or equivalent with 3+ years or MS in computer science or equivalent with 1+ years hands on professional software development experience with a variety of different testing techniques such as UI Testing, Automated Testing, Test Driven Development Strategies and other
• Experience with SDLC including unit tests, code management and build tools (Maven), code management tools (GitHub) and deployment tools (Jenkins/GitHub Actions)
• Strong experience in developing automation using frameworks like Selenium and RestAssured
• Knowledge of Unix, SQL, Java, JSON and source control Git desired
• Real-world experience with continuous integration and delivery is required
• Hands-on experience with Agile-scrum methodology and Test-driven development
• Hands-on skillset with UI and RESTful API development and/or testing is desired
• A sense of ownership and pride in your performance and its impact on the company’s success
• Critical thinker and problem-solving skills
• Team player
• Good time-management skills
• Great interpersonal and communication skills

Successful candidate will:
• Be a talent multiplier who gets the team around them to excel
• Be persistent, creative and driven to get results relentlessly
• Exhibit a strong backbone to challenge the status quo, when needed
• Exhibit a high level of curiosity, keeping abreast of the latest trends & technologies
• Show pride of ownership and strive for excellence in everything undertaken

Kluczowe zadania

Equinix is the world’s digital infrastructure company, operating 210 data centers across the globe and providing interconnections to all the key clouds and networks. Businesses need one place to simplify and bring together fragmented, complex infrastructure that spans private and public cloud environments. Our global platform allows customers to place infrastructure wherever they need it and connect it to everything they need to succeed.

The Role:
At Equinix, we believe in the power of interconnection. The rise of digital business is inspiring innovative commerce and collaboration models and whole new ways of competing. Interconnection makes it all happen. Choose Equinix with confidence, knowing you are choosing the global interconnection leader. We are strategically positioned with industry-leading data centers, bringing together market leaders and innovators on a single, global interconnection platform to help you create your digital future. With Equinix, your opportunities are endless.

As a QA Automation Engineer, you will be responsible for test cases automation. You will work with software developers to test their work using a variety of tools, automating API and UI test cases, ensuring that the software functions according to requirements.

Job Description:
If testing APIs and GUIs, CI/CD, solving problems, writing high quality SOLID test code excites you, you will be in for a technology buffet treat! You will be part of a world-class product engineering team that’s paving the path for new ways for enterprises to consume ever increasing cloud services. This team is responsible for building EQUINIX’s highly scalable, globally distributed, real-time data center monitoring platform, and are looking for a Senior QA Engineers.

Summary:
As a QA Automation Engineer, you will be responsible for test cases automation. You will work with software developers to test their work using a variety of tools, automating API and UI test cases, ensuring that the software functions according to requirements.

Responsibilities:
• Reviewing and providing input on developers test cases
• Communicate test results and highlight any potential quality risks
• Writing GUI and API test based on provided Test Cases in existing framework (Selenium + RestAssured)

Oferujemy

We offer:
– B2B contract
– attractive salary
– different benefits
– great atmosphere


Java Developer
Miejsce pracy: 100% remote
zwiń

Java Developer

Miejsce pracy: 100% remote

For our Partner, an IT outsourcing company, we are looking for Java Developer to join a team in Glopal Team.

Wymagania

MUST HAVE
● 3+ years of recent production quality Java (Spring Boot) product
development experience
○ willingness to work in Java and a little in Python
● Proven experience with developing and maintaining highly scalable backend processing applications
● Experience with unit testing frameworks (pytest / jUnit / Mockito / etc)
● Experience with GCP (alternatively AWS and willing to learn)
● Experience with message queues (e.g. Pub/Sub, Cloud Tasks, RabbitMQ)
● Experience with the following technologies:
○ Git
○ SQL databases (PostgreSQL)
○ NoSQL databases (Google Cloud Datastore, MongoDB, DynamoDB)
○ Caching services (Redis)
● Strong analytical skills
● Good written and spoken English, comfortable with working in an international
environment

NICE TO HAVE
● Hand-on experience with Google Cloud Platform services (AppEngine, Cloud Functions, Cloud Run, Pub/Sub, Cloud SQL, Datastore, Memorystore, BigQuery, Dataflow, Cloud Tasks)
● Practical knowledge of various caching techniques
● Experience with Google APIs (Content API, Google Adwords/Ads API)
● Facebook Graph API
● TDD approach
● Practical experience with designing REST APIs (Swagger/OpenAPI)
● Basic DevOps skills
● Knowledge of at least one e-commerce platform (e.g. Shopify, Magento)
● Experience working in an Agile / Scrum environment
● Contributions to Open Source (send us your GitHub ID!)

Kluczowe zadania

RESPONSIBILITIES
As a Developer you will be a part of a small team that moves fast in order to provide and develop services to process and localize large amounts of e-commerce listings and run thousands of localized Ecommerce sites.
● You will work on the development of our internal micro-services & APIs to support a flow of millions of products and orders between domestic and international stores
● You will have an opportunity to use cutting-edge new technologies provided by Google Cloud Platform on a daily basis
● You will improve performance and scalability of our services
● You will continuously seek to develop your skills, learning tools and technologies that
help you master your profession
● You always stand up to the challenges your software may present to the not so amused
customer, be the light in the tunnel, not just at the end of it
● You influence your peers, your stakeholders to design a top notch solution for every
problem space you put your hands on
● Help with architecture-level design decisions during various phases of a project


Cloud DevOps Engineer
Miejsce pracy: 100% remote
zwiń

Cloud DevOps Engineer

Miejsce pracy: 100% remote

For our Partner, a big IT outsourcing company, we are looking for Cloud DevOps Engineer to join a Bank team.

Wymagania

The ideal candidate for this role will have the below experience and qualifications:

• Experience of building a range of Services in a Cloud Service provider (ideally GCP and AWS)
• Expert understanding of DevOps principles and Infrastructure as a Code concepts and techniques
• Strong understanding of CI/CD and available tools
• Experience configuring SDN within a CSP (VPC’s, XPN etc.)
• Good understanding of physical networks (SubNets, Natting, Routing)
• Security and Compliance, e.g. IAM (ADFS, OAuth) and cloud compliance/auditing/monitoring tools
• Customer/stakeholder focus. Ability to build strong relationships with Application teams, cross functional IT and global/local IT teams
• Good leadership and teamwork skills – Works collaboratively in an agile environment with DevOps application ‘pods’ to provide Cloud specific capability/skills required to deliver the service.
• Operational effectiveness – delivers solutions that align to approved design patterns and security standards
• Risk management effectiveness
• Excellent skills in at least one of following: Python, Ruby, Java, JavaScript, Go, Groovy, Scala
• Experienced in full automation and configuration management
• A track record of constantly looking for ways to do things better and an excellent understanding of the mechanism necessary to successfully implement change
• Set and achieved challenging short, medium and long term goals which exceeded the standards in their field
• Excellent written and spoken communication skills; an ability to communicate with impact, ensuring complex information is articulated in a meaningful way to wide and varied audiences
• Built effective networks across business areas, developing relationships based on mutual trust and encouraging others to do the same
• A successful track record of delivering complex projects and/or programmes, utilising appropriate techniques and tools to ensure and measure success
• A comprehensive understanding of risk management and proven experience of ensuring own/others’ compliance with relevant regulatory processes

Essential Skills
• Demonstrable Cloud service provider experience (ideally GCP and AWS) – infrastructure build and configurations of a variety of services including Compute, Storage, SDN (VPC and XPN)
• Demonstrable experience of Linux administration and scripting preferably Red Hat
• Experience of working with Continuous Integration (CI), Continuous Delivery (CD) and continuous testing tools
• Experience working within an Agile environment
• Programming experience in one or more of the following languages: Python, Ruby, Java, JavaScript, Go, Groovy, Scala
• Server administration (either Linux or Windows)
• Automation scripting (using scripting languages such as Terraform, Ansible etc.)
• Ability to quickly acquire new skills and tools

Desirable Skills
• Cloud Certifications – ideally professional
• Linux Certification
• Windows Server Certification
• Experience operating in highly regulated industry, e.g. Financial Services

Kluczowe zadania

The Cloud DevOps engineers will work within an agile team of Engineers and Operations personnel building highly resilient, scalable and performant infrastructure in an automated and efficient manner. The DevOps engineers will work alongside the Application DevOps teams and cross-functional IT teams. The engineers will be required to use their initiative to innovate to achieve maximum performance and be prepared to investigate and use new products/services offered by CSPs.

Responsibilities will include:
• Build and manage the HSBC Cloud foundation platform to enable application deployments
• Engineer solutions on Cloud foundation platform using Infrastructure As Code methods (e.g. Terraform)
• Integrate, configure, deploy and manage centrally provided common cloud services (e.g. IAM, networking, logging, Operating systems, Containers.)
• Consume centrally agreed base HSBC Hardened OS (Linux and Windows)
• Ensure compliance with centrally defined Security
• Ensure compliancy with Operational risk standards (E.g. Network, Firewall, OS, Logging, Monitoring, Availability, Resiliency)
• Build and support continuous integration (CI), continuous delivery (CD) and continuous testing activities
• Engineering activities to implement patches provided centrally
• Support non-functional testing
• Update support and operational documentation as required
• Fault find and support Applications teams
• Ensure good Change management practice is implemented as specified by central standards.
• Provide impact assessments where requested for changes proposed on HSBC Cloud core platform
• On a rotational on call basis provide out of business hours support as part of our 24 x 7 coverage

Oferujemy

– B2B contract
– attractive salary
– different benefits
– great atmosphere


Python Tech Lead
Miejsce pracy: 100% remote or Cracow
zwiń

Python Tech Lead

Miejsce pracy: 100% remote or Cracow

For our Partner, a big IT outsourcing company, we are looking for .NET Developer to join a Bank team.

Wymagania

What you will need to succeed in the role:
• At least 3-5 years of software development experience, with Python being your main language.
• Solid experience in Python (3.x), with knowledge of at least one Python web framework such as Django, Flask, etc.
• Experience of react/angular for front end development. React would be preferred.
• Experience of DevOps principles & tools like GitHub/Jenkins, Jira, Confluence
• Experience in building CI:CD pipelines using tools like Jenkins
• Have knowledge of Cloud based infrastructure like Kubernetes.

What additional skills will be good to have?
• Knowledge of Microservices based architecture and patterns.
• Knowledge of cloud concepts and cloud architecture, different types of cloud computing like Kubernetes
• Experience of streaming data pipeline using DASK, PySpark, Apache Beam frameworks.

Kluczowe zadania

The Markets & Securities Services (MSS) Finance IT team is a team responsible for the definition and delivery of product control and finance systems across HSBC’s four hubs: HK. London. Paris and NY. The team are engaged in the definition, development and implementation of Product Control’s strategic P&L analysis and reporting system, and general ledger posting engine and Regulatory reporting systems.
We are embarking into the journey of Architecture transformation and Automation with strong focus on Innovation and building new capabilities and solutions which can be migrated to cloud infrastructure.
We encourage our people to dive in, roll up their sleeves and take on the many opportunities bound to come their way. We provide freedom to innovate, code and develop innovative product and solutions. We offer ample opportunities as well as training and development programs that empower you to expand your skills and abilities.
The Opportunity:
We are looking for Technical Lead with strong hands-on experience in Python to create various capabilities and solutions. The candidate will be expected to coordinate and embed technical standards, increase the maturity of the team, drive best practices, and ensure quality reliable, robust solutions.
The candidate will get involved in expanding out our platform within the Markets & Security Services MI CFO space developing a user front end and microservices to deliver forecasting models and calculators on the Kubernetes platform.
What you’ll do:
• Identify the opportunity for automation and design/build the end-to-end solutions.
• Collaborate with our business stakeholders and Finance Change SMEs to understand and gather requirements to develop the appropriate solutions whilst keeping to budget and agreed timelines
• Coordinate and embed technical standards to ensure the right processes are followed and quality of code is delivered to the right standard.

Oferujemy

– B2B contract
– attractive salary
– different benefits
– great atmosphere


Big Data Developer
Miejsce pracy: 100% remote or Cracow
zwiń

Big Data Developer

Miejsce pracy: 100% remote or Cracow

For our Partner, a big IT outsourcing company, we are looking for Data Engineer to join a leading distributor of automotive spare parts team.

Wymagania

Minimum Qualifications
• At least 2 years of experience in development, deployment and operation of IT systems.
• Excellent understanding of relational databases and practical SQL.
• 1+ years of professional programming in Python and/or Scala.
• Practical experience with some Big Data technologies from Apache stack, such as Spark, Hadoop or Kafka.
• Basic experience with Linux systems, especially CLI and basic bash understanding.
• Knowledge of system integration techniques, such as web services, API and messaging.
• Good understanding of general computer science issues such as computational complexity, algorithms, performance analysis and optimization.
• Strong communication skills, sense of ownership and drive.
• Independence, pragmatic approach and attention to details.
• Fluency both in spoken and written English.
Preferred Qualifications
• Good understanding of modern Data Science techniques and tools.
• 2+ years of professional programming in Python and/or Scala.
• Experience with utilized tools: Spark, Airflow, Kafka, Hadoop ecosystem (HDFS, YARN), NiFi, Sqoop, Zeppelin, Hive, HBase, Gitlab, Docker, Oracle, Azure.
• Familiarity with Git, Bash, Java, XQuery.
• Good general knowledge of software and IT infrastructure technologies, including issues such as web applications, databases, system integration, security, server and network infrastructure and cloud solutions.
• Understanding of Agile project methodologies, such as Scrum or Kanban.

Kluczowe zadania

Responsibilities:
• Become a member of a team of developers and help us shape the future of our data engineering.
• Build an event sourcing platform which will become the main information hub in the company.
• Design and develop data structures, pipelines and ETL processes to help move and transform terabytes of data between the applications.
• Develop a Big Data analytics environment, including data lake and computation infrastructure, storing and analyzing terabytes of key company data.
• Execute Data Governance practices, keeping our data secure, transparent and in good quality.
• Cooperate with vendors and external consultants.

Oferujemy

– B2B contract
– attractive salary
– different benefits
– great atmosphere
– • Work on interesting projects in the field of digital transformation at a large European organization.
• Participation in international projects.
• High independence and the opportunity to implement your own ideas.
• Highly motivated and engaged team with strong technical competences.
• Flexible employment arrangements, such as flexible hours and partial remote work.
• Training and personal development opportunities.


Senior Java Developer
Miejsce pracy: 100% zdalnie
zwiń

Senior Java Developer

Miejsce pracy: 100% zdalnie

Dla naszego Partnera, dużej firmy outsourcingowej IT, poszukujemy osoby, która dołączy do zespołu firmy IPFD.

Wymagania

Wymagania techniczne:
• Knowledge about JVM architecture
• Spring (Boot 2, Core, Data JPA, Security, MVC)
• Hibernate, JPA 2.1
• MySQL and SQL
• Java 8 (monolit) / Java 11 (mikroserwisy)
• Testing (jUnit, Mockito, AssertJ)
• Apache CXF
• Rest, SOAP
• JMS
• Git
• Maven
• Design patterns
• Analytical thinking ability
• Ability to design application architecture
• Communication skills (English)

Nice to have:
• Knowledge about microservice architecture
• Micronaut (w mikroserwisach)
• AWS
• Kafka
• Docker
• Cucumber

Kluczowe zadania

Szukamy doświadczonych programistów do pracy przy rozbudowie platformy do sprzedaży produktów firmy, która obsługuje kilka rynków na całym świecie tj. Meksyk, Australia, Finlandia, Litwa, Łotwa, Estonia, Polska, Czechy i Hiszpania. W tej chwili składa się ona z monolitu (BE), SF, Mule, BEE, camunda i oczywiście FE. Z samego monolitu powoli wydzielane są mikroserwisy, których jest coraz więcej. Osoby z doświadczeniem w tym zakresie są bardzo mile widziane.
Zespoły przeważnie są międzynarodowe, zatem wymagana jest komunikatywna znajomość języka angielskiego. Posiadamy również zespół zajmujący się tworzeniem aplikacji mobilnej (mobile wallet), który mocno wykorzystuje licencję e-money, którą od niedawna posiadamy. Tutaj mamy w pełni architekturę mikroserwisową.
W tym momencie szukamy Senior Java Developera do zespołu Loan Finance, który jest w pełni odpowiedzialny za domenę finansową systemu.
Drugim zespołem do którego teraz rekrutujemy to collections. Jego odpowiedzialnością jest ułatwienie klientom spłat zobowiązań czyli np. integracja z systemami płatności (pay by link) czy cykliczne pobieranie należności z karty.
Trzecim zespołem jest Credit&Risk – zamuje się zagadnieniami z obszaru kalkulacji ryzyka kredytowego.

Oferujemy

– kontrakt B2B
– atrakcyjne wynagrodzenie
– różne benefity
– świetną atmosferę


Backend Java Developer
Miejsce pracy: remote / Warsaw
zwiń

Backend Java Developer

Miejsce pracy: remote / Warsaw

For our Partner, an outsourcing IT company, we are looking for Java Developer to join a team in NatWest.

Wymagania

What are the skills, knowledge and experience needed to do the role?
Minimum Skills: microservices, apis, java, spring boot, REST
• Capability of bootstrapping projects and ability to effectively work with multi-disciplinary, internal and external distributed teams across the project lifecycle.
• Deep and broad understanding of Java.
• Deep understanding of Spring Boot and Spring framework
• Fluency in database like RDBMS and No-SQL databases
• Understanding of Microservice design patterns
• Significant exposure to API design, service development (Web Services, RESTful services), enterprise integration patterns, and messaging technologies (JMS, MQ, or similar).
• Significant experience with agile development practices, continuous integration and test automation (TDD, BDD, Selenium).
• Experience across the entire software development life-cycle from inception, through build to production – has lived with the impact of software and system design decisions on manageability, supportability, and troubleshooting.
• Knowledge of DevOps approaches and working practices
• An understanding of the financial services industry, particularly retail banking and lending products is an advantage

Kluczowe zadania

Purpose of Role
Working within a Feature Team, the purpose of the Software Engineer is to produce software rapidly and of high quality which adds value to the business. Software Engineers work in permanent teams who are responsible for the full lifecycle (from initial development, through enhancement and maintenance to replacement and/or decommissioning).
As part of the Engineering CoE, Software Engineers from all Domains collaborate to optimise the Bank’s software engineering capability.


Data Developer
Miejsce pracy: 100% zdalnie lub Kraków lub Warszawa
zwiń

Data Developer

Miejsce pracy: 100% zdalnie lub Kraków lub Warszawa

Dla naszego Partnera, dużej firmy outsourcingowej IT, poszukujemy osoby, która dołączy do zespołu znanej firmy z branży obuwniczej.

Wymagania

• posiadają min. 3 lata doświadczenie w realizacji zadań jako Data Engineer / BIG DATA Developer
• mają praktyczne doświadczenie w zakresie technologii BI i Big Data ( w szczególności T-SQL, Power BI, Azure Data Lake) oraz we wdrażaniu procesów ETL / ELT
• bardzo dobrze znają SQL i NoSQL oraz są doświadczone w pracy z bazami danych typu OLAP
• biegle znają platformy Azure w zakresie Data Platform i Python oraz narzędzia do budowy data pipeline”ów
• są zaznajomione z technologią wymiany danych za pomocą kolejek (np. RabbitMQ, Kafka, Azure Service Bus)
• bardzo dobrze znają zagadnienia związane z systemami hurtowni danych
• posiadają teoretyczną wiedzę na temat nowoczesnych hurtowni danych w chmurze i przetwarzania danych
• mają wysokie umiejętności rozwiązywania problemów i komunikacji i umiejętność pracy samodzielnej i w zespole
• znają z praktyki zagadnienia z zakresu AI, ML i języki programowania: .NET, Java
• posiadają doświadczenie w projektach z obszaru Data Engineering, Big Data i/lub Cloud z wykorzystaniem technologii Spark, Synapse, Databricks, Big Query, Snowflake

Kluczowe zadania

Co będziesz robić?
• budować i projektować rozwiązania Data Lake w oparciu o środowisko Microsoft Azure ( w tym Azure Data Factory, Azure Databricks, Azure Data Lake)
• budować i rozwijać procesy ETL / ELT
• implementować procesy przetwarzające duże i nieustrukturyzowane zbiory danych (noSQL, Data Lake Architecture)
• tworzyć integrację danych z wielu źródeł (np. API, files, batch, real-time, DBs)
• planować, tworzyć i administrować CI/CD
• analizować istniejące rozwiązania i proponować ulepszenia
• tworzyć i aktualizować dokumentację techniczną
• współpracować z wewnętrznym zespołem oraz dostawcami zewnętrznymi w zakresie budowy rozwiązań Data Lake House i BIG DATA
• rozwijać umiejętności, poznawć nowe technologie chmurowe, BI, oraz integrować systemy

Oferujemy

• możliwość pracy zdalnej, hybrydowo lub w jednym z naszych biur,
• zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B,
• pracę w zespole #Tech w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się firmie,
• możliwość wprowadzania własnych rozwiązań,
• prywatną opiekę medyczną,
• możliwość przystąpienia do programu sportowego Multisport/OK System,
• możliwość zdobywania nowej wiedzy i poszerzania doświadczeń zawodowych.


React Native Developer
Miejsce pracy: Warszawa / zdalnie
zwiń

React Native Developer

Miejsce pracy: Warszawa / zdalnie

Dla naszego Partnera, dużej firmy outsourcingowej, poszukujemy React Native Developera, który dołączy do firmy zajmującej się usługami dietetycznymi.
O firmie: to najnowocześniejsza polska firma dostarczająca klientom usługi dietetyczne. Ich misją jest przekonanie każdego, że zdrowe jedzenie może być łatwe, a odchudzanie przyjemne. Stworzyli własne rozwiązania technologiczne, które pozwalają realizować założone cele.

Głównym produktem jest dieta indywidualnie dopasowana do klienta. Do codziennej obsługi jadłospisu i komunikacji, klienci używają dedykowanej, stworzonej przez nich aplikacji mobilnej (średnia ocen 4,8/5) oraz specjalnego dashboardu dostępnego przez przeglądarkę internetową. Podążamy za trendami i wybieramy najnowocześniejsze technologie do realizacji zadań.

Wymagania

• Min. 3-letnie doświadczenie w tworzeniu systemów frontendowych
• Min. roczne doświadczenie w tworzeniu aplikacji w React Native pozwalającego na samodzielną pracę
• Zaangażowanie w codzienną pracę i terminowości
• Znajomość wzorców projektowych i zasad Clean Code
• Chęć nauki nowych technologii

Kluczowe zadania

• Implementacja rozwiązań w języku React Native w oparciu o materiały i wskazówki projektowe
• Udział w tworzeniu i uszczegóławianiu założeń projektowych
• Zapewnienie właściwej jakości wytwarzanego oprogramowania i zgodności ze standardami oraz dobrymi praktykami
• Wsparcie programistyczne podczas wdrażania rozwiązań
• Stabilizacja i utrzymanie wdrożonych rozwiązań
• Raportowanie oraz obsługa incydentów w JIRA

Stack technologiczny: React Native, Expo, Git, Webpack + Babel, Figma – projekt graficzny

Jak pracujemy? W zespole Tech analizujemy zachowania naszych klientów i na ich podstawie podejmujemy decyzje. Wspólnie szukamy rozwiązań zadań, nawet gdy nasza pierwsza myśl to “Nie da się”. Pracujemy w dwutygodniowych sprintach z review, w którym uczestniczy cała firma. Prowadzimy ciągłe ulepszanie naszych produktów, biorąc pod uwagę sugestie klientów. Nasz zespół nie jest duży, ale robimy duże rzeczy. Twoje zdanie będzie miało bardzo duże znaczenie i będziesz mieć realny wpływ na rozwój produktu. Docelowo szukamy też osoby, która z czasem mogłłaby merytorycznie leadować całemu zepsołowi.

Oferujemy

• Zatrudnienie na podstawie umowę zlecenie / B2B
• Wpływ na kształt rozwiązań tworzonych w firmie
• Pracę z nowymi technologiami i kodem najwyższej jakości
• Przyjazną atmosferę pracy w rozwijającym się zespole
• Prywatną opiekę medyczną
• Pracę zdalną ze sporadycznymi obowiązkami w biurze
• Elastyczne godziny pracy (nie siedzimy 8-16, pracujemy tak, jak nam wygodnie)


Senior Java Developer
Miejsce pracy: 100% zdalnie / Warszawa
zwiń

Senior Java Developer

Miejsce pracy: 100% zdalnie / Warszawa

Dla naszego Partnera, firmy outsourcingowej, poszukujemy osoby która dołączy do zespołu firmy z branży usług pocztowych przez internet.

Wymagania

• doświadczenie w programowaniu w Java – poziom senior,
• doświadczenie w zakresie integracji systemów IT (REST, SOAP, AMQP, itp.),
• doświadczenie w kryptografii JCE,
• umiejętność pracy z bazą danych: MongoDB, PostgreSQL,
• umiejętność pracy z ORM: Hibernate,
• umiejętność pracy z Apache Kafka,
• umiejętność pracy z kontenerami: Docker/Kubernetes,
• znajomość :Spring Boot, Swagger, OAuth,
• CI: Maven/Gradle, Nexus, Gitlab,
• praca z repozytorium kodu GIT,
• znajomość object storage S3,
• doświadczenie w Domain-Driven Design,
• doświadczenie w projektowaniu mikroserwisów.

Mile widziane:
• znajomość stosu elasticsearch.

Kluczowe zadania

• projektowanie, utrzymanie i rozwój aplikacji,
• tworzenie testów,
• tworzenie dokumentacji,
• udział w analizie wykonalności.

Oferujemy

• umowa B2B, atrakcyjne wynagrodzenie
• różne benefity: Multisport, opieka medyczna
• świetna atmosfera i możliwości rozwoju


Senior Data Engineer/ Lead Engineer
Miejsce pracy: Warsaw / hybdrid
zwiń

Senior Data Engineer/ Lead Engineer

Miejsce pracy: Warsaw / hybdrid

For our Partner, a professional Bank, we are looking for Lead Engineer.

Wymagania

Pre-Requisite Skills:
Linux / Unix Scripting
Advanced understanding of distributed systems (Pyspark / Hadoop)
Advanced Python
Advanced SQL / DB Admin / Data modelling
Git / version control
Preferred additional skills:
Experience with Network configurations
CI / CD Experience
Microservice development (PCF preferred)
Experience with Kafka / Streamsets

Kluczowe zadania

Responsibilities:
Development and maintenance of data pipelines for the In-Life Enablement team, will be a key role as we manage multiple data pipelines for franchises in parallel into the ILE Ecosystem.

Oferujemy

– employment contract
– different benefits
– great atmosphere


Data Analyst
Miejsce pracy: Cracow / 100% remote
zwiń

Data Analyst

Miejsce pracy: Cracow / 100% remote

For our Partner, an IT outsourcing company, we are looking for Data Analyst to join a team in HSBC.

Wymagania

Requirements:
• Demonstrable experience of working in a data-related role; data analysis, architecture, data management and / or modelling with hands-on technical experience of using associated technologies.
• Ability to understand data relationships and define functional data flows.
• Expert knowledge of MS Office (especially excel) and business analysis tools including database management systems and SQL language.
• Good knowledge and understanding of the power and value of data with an ability to apply technology solutions to meet business needs.
• Min. 2 years of experience in business analysis role on complex projects across countries or regions.
• Understanding of banking/financial services industry and/or shared services organisations
• Experience in business analysis, solution design, change & implementation or consulting activities.
• Excellent written and verbal communications skills.
• Excellent analytical and problem solving skills.
• Ability to work independently and proactively.
• Experience with running meetings in English over video or teleconference.

Kluczowe zadania

The Group Data Technology Data Analyst is responsible for delivering analytics for Business Transformation and Data Governance project. Working with multiple systems origin, Analyst will be a member of team responsible for org. standardization investigations and knowledge.

Key Accountabilities:
• Execute in-depth organizational reference data investigations. Be a first point of contact for project team and business stakeholders within own expertise scope.
• Provide feedback to and participate in data, IT and governance architecture design sessions within own scope.
• Prepare data governance & maintenance operating instructions towards stakeholders groups.
• Collaborate in preparation of trainings, documentation and communications events.


Lead Data Engineer
Miejsce pracy: Cracow / 100% remote
zwiń

Lead Data Engineer

Miejsce pracy: Cracow / 100% remote

For our Partner, an outsourcing IT company, we are looking for Lead Data Engineer to join a team in HSBC project.

About the project:
Wholesale Data & Analytics is creating a world class “data-driven” organization that leads our competitors and inspires our employees. We are building a revolutionary data analytics ecosystem to generate business insights and provide great customer experience from well-managed and trusted data assets.

Our global team is partnering with IT to deliver an ecosystem of curated, enriched and protected sets of data – created from global, raw, structured and unstructured sources. Our Wholesale Big Data Lake is the largest aggregation of data ever within HSBC. We have over 300 sources and a rapidly growing book of work. We are utilising the latest technologies to solve business problems and deliver value and truly unique insights.

Wymagania

Experience
• 2+ years in team leading role
• Professional software development experience within data environment/s
• Programming experience in Java, Scala, and Spark.
• Proficient in SQL and relational database design.
• Elastic Search experience (Elastic/Logstash/Kibana etc)
• Agile and DevOps experience – at least 2+ years
• Project planning.
• Google Cloud Platform, or other cloud vendor

Competencies
• Strong stakeholder management skills, with the confidence to positively influence and challenge supportively and effectively where appropriate.
• Ability to direct and lead the work of other technical staff
• Google Technologies and Big Data
• Forward thinking, independent, creative, and self-sufficient; who can work with less documentation, has exposure testing complex multi-tiered integrated applications. Ability to work with minimal supervision on own initiative and on multiple tasks simultaneously
• Excellent communication, interpersonal, and decision making skills
• Strong team-working skills, working in global teams across multiple time zones
• Good knowledge on Data warehouse concepts and
• Basic knowledge on scheduling tools.
• Knowledge on Software Development Life Cycle (SDLC), and Methodologies like DevOps, Agile, Scrum, Waterfall, and Iterative process

Kluczowe zadania

As a key member of the technical team alongside Engineers, Data Scientists and Data Users, you will be expected to define and contribute at a high-level to many aspects of our collaborative Agile development process:
• Software design, java development, automated testing of new and existing components in an Agile, DevOps and dynamic environment
• Promoting development standards, code reviews, mentoring, knowledge sharing
• Product and feature design, scrum story writing
• Data Engineering and Management
• Product support & troubleshooting
• Implement the tools and processes, handling performance, scale, availability, accuracy and monitoring
• Liaison with BAs to ensure that requirements are correctly interpreted and implemented. Liaison with Testers to ensure that they understand how requirements have been implemented – so that they can be effectively tested.
• Participation in regular planning and status meetings. Input to the development process – through the involvement in Sprint reviews and retrospectives. Input into system architecture and design.
• Peer code reviews.
• 3rd line support.

Oferujemy

We offer:
– attractive salary
– multinational teams work
– new technologies
– many abilities to learn and many challenges
– different bonuses


Data Engineer
Miejsce pracy: Cracow / 100% remotely
zwiń

Data Engineer

Miejsce pracy: Cracow / 100% remotely

For our Partner, a IT and outsourcing company, we are looking for Data Engineer to join a team in HSBC structures.

Wymagania

Skills
• A strong background in data engineering, with experience in deploying complex cloud data and big data systems
• Understanding in applying data engineering methods to the cyber security domain
• Experience in PMP/Prince2, SCRUM, and Kanban program management methods
• Excellent understanding of cyber security principles, techniques used by advanced criminal and nation state adversaries, global financial services business models, regional compliance regulations and applicable laws.
• Excellent understanding and knowledge of common industry cyber security frameworks, standards and methodologies, including; OWASP, ISO2700x series, PCI DSS, GLBA, Global data security and privacy acts, FFIEC guidelines, CIS, and NIST standards.
• An ability to communicate complex and technical issues to diverse audiences, orally and in writing, in an easily-understood, authoritative and actionable manner.

Technical Skills
• Experience designing, building, and maintaining data pipelines and ETL workflows across disparate data sets
• Experience with common data engineering tooling such as Azure Data Factory, Azure Databricks, Azure functions, Azure Logic App, Azure Monitor, Azure Log Analytics, Azure Data Lake Store, S3, Synapse Analytics and/or PowerBI.
• Experience with streaming platforms such as Azure Event Hubs or Kafka and stream processing services such as Spark streaming.
• Experience with Azure DevOps, ability to script (bash/Powershell, Azure CLI), code (Python, C#, Java), query (SQL, Kusto query language) coupled with experience with software versioning control systems (e.g. git) and CI/CD systems.
• Advanced understanding of data transport, data pipelining, data cleaning, and data quality methods
• Demonstrated ability to analyze incoming data sets and rapidly understand schemas of same, coupled with the ability to investigate and derive schemas for data sets for which we have no existing schema.
• Experience interfacing with technology teams to bring lab concepts to market within an organization and building effective operational models to ensure capabilities are able to be fully utilized and grow to meet the needs of the team

Kluczowe zadania

Cyber Science and Analytics (CS&A) is enabling the HSBC Cyber function to protect HSBC by leveraging data and innovative capabilities to create effective and proactive security measures, as well as enabling data driven business decisions.
The Data Engineers will operate under the Principal Engineer in our Data Engineering practice, and is accountable for:

• Designing, implementing, and supporting key data flows and data related technologies in support of our Analytics efforts.

Tasks associated with this role include:

• Designing and implementing data pipelines and data buses that will collect data from disparate sources across the enterprise, and from external sources, transport said data, and deliver it to our data warehouses and data lakes.
• Using both advanced data manipulation tools and programmatically manipulating data throughout our data flows, ensuring such data is available at each stage in the data flow, and in the form needed for each system, service, and customer along said data flow.
• Working within the regulatory, and system requirements, to ensure data quality, data security, data compliance needs are met.
• Provide ongoing support to the customers within, and external to, the science and analytics environment.
• Creating innovative data driven capabilities and prototypes that push the bounds of computer security analytics.

Oferujemy

What we offer:

• Very friendly small scrum team with big amount of autonomy, containing strong engineers, product owner and scrum master – everyone local
• Independence in terms of architecture and development approach
• Guarantee that solution built will be wildly used and globally recognized, hopefully making customers happy by simplifying their interaction with a bank
• Personal development and growth opportunities within the bank, long term relationship even for contracting roles
• Ability to work in an environment where quality is put over quantity, where it is understood that technical excellence speeds up not delays delivery
• Unprecedented learning opportunity in pure serverless AWS environment from experts inside the team
• Pleasantly agile environment with reasonable scrum, enriched by extreme programming elements with emphasis on full protection & appreciation of software engineers


Back-End Developer
Miejsce pracy: Cracow / 100% remotely
zwiń

Back-End Developer

Miejsce pracy: Cracow / 100% remotely

For our Partner, an outsourcing company with very good opinions, we are looking for Back-End Java Developer to join HSBC structures.

Wymagania

Experience & skills:
Required:
– Knowledge of Java v1.7/v1.8 & Spring Framework, Spring Boot
– Knowledge of message queues (JMS,WMQ,Kafka, ActiveMq)
– Strong database skills (PostgreSQL/Oracle)
– Knowledge of following tools/frameworks: Kubernetes, Maven, Jenkins, Git, Liquibase, WireMock
– Proficiency in use of testing tools such as: JUnit (v4/v5), Mockito, AssertJ, Cucumber/Gherkin
– Knowledge of RESTful architectural principles
– Knowledge of distributed services architecture
– Integration experience (MQ, REST, sftp)
– Fluency in English

Not required but desired:
– AWS/GCP/Azure development experience
– Experience of working on Wealth platforms, or Financial Planning platforms
– Knowledge of SDLC/Agile methodology is advantageous
– Ability to work with minimal supervision
– Knowledge of serverless architecture/computing

Kluczowe zadania

The team and the project:
A successful candidate will be a part of the team working with global Wealth Management business. The Krakow’s Wealth IT team consists of around 80 colleagues working cross functional and taking care of the applications helping thousands of people in different countries across the world to invest their money in various assets.
Depending on the business needs, the new joiner would be assigned to work in one of the PODs, initially for the UK customers but with a possibility to work with other world markets.

Responsibilities:
– Design and develop solutions
– Build high quality, reusable code
– Involved in overall application lifecycle
– Work closely with other teams in Wealth department
– Collaboration with F/E developers, business analysts, other IT teams, business
– Troubleshooting and debugging application
– Learn and implement new technologies
– Participate in technical communities
– Participate in conferences and trainings
– Work on integration with other bank’s systems (MQ, REST, sftp)

Oferujemy

We offer:
– Employees’ benefits: Multisport card, private medical, life insurance
– Internal training events and workshops
– Realistic career progression opportunities in an international organization
– Commutable office location – Kapelanka street
– Casual dress code
– Challenging environment for increasing your abilities and skills in various areas


Engineering Manager
Miejsce pracy: Warsaw / remotely
zwiń

Engineering Manager

Miejsce pracy: Warsaw / remotely

For our Partner, a IT and outsourcing company, we are looking for Engineering Manager to join a team in NatWest structures.

Wymagania

The skills you’ll need
Experience in leading an engineering team as well as a large number of people will be required, as will knowledge of the key phases of software delivery lifecycles and established software development methodologies. We’ll also look for experience in driving change through to a successful conclusion and the ability to influence at all levels.

Experience of the mortgage market would be beneficial, as would experience of even sourced architecture.

You’ll also bring:
• The ability to demonstrate your work with Java, REST APIs and microservices
• Good knowledge of technical architecture and the functionality of applications used to support the business
• Experience of working in a dynamic environment often with shifting priorities
• The ability to quickly understand and be familiar with complex systems
• Strong knowledge of project finances and reporting
• Experience of delivering projects in geographically dispersed teams

Kluczowe zadania

• As an Engineering Manager, you’ll set the strategic direction of the team, supported by the senior technical members
• You’ll take responsibility for the end-to-end delivery of strategic and tactical projects, delivering agreed business outcomes and coordinating various technology and change teams to achieve this
• This is an exciting opportunity for an experienced manager to share their subject matter expertise and help shape the future direction of the function

What you’ll do
We’ll look to you to be making sure that project deliverables can achieve customer goals, within a well-considered total cost of ownership, as well as making sure that the reputation of the bank is built, safeguarded, and kept foremost in the mind, while interacting with all stakeholders.

You’ll also be:
• Making sure that work done is aligned to the principles of software development across the bank
• Delivering architectural and functional improvements that will have a positive impact on our technology estate and business
• Driving and contributing to the technology strategy roadmap
• Understanding and incorporating requirements originating from the programmes in which the project team is involved
• Influencing delivery plans and coordinating delivery across multiple projects and deliverables

Oferujemy

– Many opportunities to grow
– Attractive salary
– employee contract
– You can choose from a range of benefits including:
A range of insurance options, everyday shopping vouchers, and other benefits
Our own online discount shopping site
Purchasing NatWest Group shares
Charitable giving to support your favourite causes


Software Engineer (Backend Java)
Miejsce pracy: Remote / Cracow
zwiń

Software Engineer (Backend Java)

Miejsce pracy: Remote / Cracow

For our Partner, a IT and outsourcing company, we are looking for Software Engineer – Backend Java to join a team in NatWest structures.

Wymagania

What are the skills, knowledge and experience needed to do the role?
• Capability of bootstrapping projects and ability to effectively work with multi-disciplinary, internal and external distributed teams across the project lifecycle.
• Deep and broad understanding of Java.
• Deep understanding of Spring Boot and Spring framework
• Fluency in database like RDBMS and No-SQL databases
• Understanding of Microservice design patterns
• Significant exposure to API design, service development (Web Services, RESTful services), enterprise integration patterns, and messaging technologies (JMS, MQ, or similar).
• Significant experience with agile development practices, continuous integration and test automation (TDD, BDD, Selenium).
• Experience across the entire software development life-cycle from inception, through build to production – has lived with the impact of software and system design decisions on manageability, supportability, and troubleshooting.
• Knowledge of DevOps approaches and working practices
• An understanding of the financial services industry, particularly retail banking and lending products is an advantage

Kluczowe zadania

What does this role holder do?
• The design, production, testing and implementation of working code
• Works across the lifecycle, from requirements analysis and design, through coding to testing, deployment and operations
• Works in a permanent Feature Team and develops knowledge of aspects of the associated Platform across the disciplines of business, applications, data and infrastructure
• Liaises with Principal Engineers, architects in the domain and other key stakeholders to understand how the Platform works and how it supports business objectives
• Improves performance continually through the ongoing evaluation and analysis of metrics
• The application of agile methods to the development of software
• Deploys code continually and rapidly, working through backlog
• The production of resilient and long-lived software
• Produces software that meets current non-functional requirements and is flexible to cope with future functional and non-functional needs
• The delivery of Intentional Architecture and the formulation of Emergent Design
• Collaborates with Principal Engineers to understand the wider Platform, Domain and Enterprise agendas and supports the realisation of these
• Realises the architecture by elaborating the relevant aspects in the production of programme designs
• Produces innovative ideas and confirms these through experimentation and prototyping. Engages with Principal Engineers to validate and leverage these in wider contexts by incorporation in the relevant architectures
• Uses, and contributes to the development of, standard patterns
• The use of DevOps techniques
• Designs and develops software with a focus on the automation of build, test and deployment activities – using executable patterns
• The development of the discipline of Software Engineering in RBS
• Actively contributes to the Engineering Centre of Excellence (CoE) by cross sharing best practice and learnings. Is a member of one or more communities of practice (CoP)
• Actively undertakes personal development and seeks formal accreditation

Oferujemy

What we offer:

• Very friendly small scrum team with big amount of autonomy, containing strong engineers, product owner and scrum master – everyone local
• Independence in terms of architecture and development approach
• Guarantee that solution built will be wildly used and globally recognized, hopefully making customers happy by simplifying their interaction with a bank
• Personal development and growth opportunities within the bank, long term relationship even for contracting roles
• Ability to work in an environment where quality is put over quantity, where it is understood that technical excellence speeds up not delays delivery
• Unprecedented learning opportunity in pure serverless AWS environment from experts inside the team
• Pleasantly agile environment with reasonable scrum, enriched by extreme programming elements with emphasis on full protection & appreciation of software engineers


Fullstack Developer (Java & Javascript)
Miejsce pracy: Remote / Cracow
zwiń

Fullstack Developer (Java & Javascript)

Miejsce pracy: Remote / Cracow

For our Partner, a IT and outsourcing company, we are looking for Fullstack Developer to join a team in HSBC structures.
Introduction
In today’s digital world, HSBC needs to continuously develop innovative ways of customer interaction with our products and services. We are building new technology and enhancing our existing systems and offerings, to allow us to maximise the benefits of the latest technological advancements and trends.

Wymagania

Ideal/Desired Skillset
• Strong technical skills specifically in Java & Javascript (ES6+)
• Mobile-first responsive design
• Quality driven with ability to write tests on any level with BDD & TDD approach
• Understanding microservices architecture would be a plus
• Understanding mobile technologies including Android and iOS would be a plus
• AWS experience is a big advantage
• Comfortable working in agile environment in a small cross functional team using XP practices
• Good English both oral and written is essential

Kluczowe zadania

Responsibilities
• Define, build and test technical solutions in an agile environment primary using Java & Javascript (React.js) hosted on public cloud
• Whenever needed cooperation with rest of a team regarding:
– writing infrastructure terraform/cloud formation and CI/CD pipelines in groovy
– writing unit tests in spock, e2e tests in cucumber, contract based tests in PACT
– defining architecture and solutions including R&D on cloud and 3rd party vendors’ services

Oferujemy

What we offer:

• Very friendly small scrum team with big amount of autonomy, containing strong engineers, product owner and scrum master – everyone local
• Independence in terms of architecture and development approach
• Guarantee that solution built will be wildly used and globally recognized, hopefully making customers happy by simplifying their interaction with a bank
• Personal development and growth opportunities within the bank, long term relationship even for contracting roles
• Ability to work in an environment where quality is put over quantity, where it is understood that technical excellence speeds up not delays delivery
• Unprecedented learning opportunity in pure serverless AWS environment from experts inside the team
• Pleasantly agile environment with reasonable scrum, enriched by extreme programming elements with emphasis on full protection & appreciation of software engineers


Release Train Manager
Miejsce pracy: Warszawa / hybrydowo
zwiń

Release Train Manager

Miejsce pracy: Warszawa / hybrydowo

For our Partner, a IT and outsourcing company, we are looking for Release Train Manager to join a team in NatWest structures.

Wymagania

What are the skills, knowledge and experience needed to do the role?
• Experienced technologist with collaboration and communication skills
• Understanding of modern architecture patterns such as digital, microservices and PaaS
• Agile experience including tools as well as techniques such as continuous integration
• Experience of working with JIRA and Confluence
• Knowledge of DevOps approaches and working practices
• Great interpersonal skills, so you can work with both senior business and technical stakeholders
• Experience with delivery governance, particularly around implementation to production.
• Experience of PI planning activity.

Kluczowe zadania

Responsibilities:
What does this role holder do? (Accountabilities )
• Responsible for the development and maintenance of platform input to the overarching release train including the preparation and review of release & environment strategy; plans & estimation; management of interdependencies; providing cross-team synchronization ensuring teams have a clear understanding of how their work helps the customer.
• Drives continuous improvement across delivery via various channels (improving or removing manual steps, enhancing the deployment and management phases of the development lifecycle) through agile coaching, inspect and adapt workshops, proactive assessment of alternative delivery approaches and active contribution to release and environment best practice. Demonstrably improving release train agility and value to end state customers.
• Responsible for the management and optimisation of the flow of business value delivery of programmes using agile tools and techniques.
• Builds and communicates release calendars and iterative planning cycles and synchronises with other RTMs across domains.
• Leads and facilitates the planning readiness of teams by facilitating and fostering the preparation of release and sprint vision and goals and work pipelines and facilitating pre and post planning meetings.
• Aggregates the team planning objectives into programme and portfolio objectives and publishes them for visibility and transparency.
• Assists with execution and delivery of business outcomes / Features and Capabilities through completion tracking and metric reporting, escalates and tracks impediments as required.
• Leads and facilitates synchronisation and dependency meeting across teams, value streams and domains.
• Assists with the economic decision-making by facilitating estimation by teams and the roll up to programme and portfolio levels.
• Encourages collaboration between all roles across teams, value streams, domains and Centres of Excellence including risk/dependency management Liaises and coordinates with Product Owners, Domain and Platform leads and other stakeholders to ensure strategy and delivery alignment.
• Reports status to Programme/Portfolio management and Release Management and supports related activities.
• Drives and collates Release Governance across platforms.

Oferujemy

– Many opportunities to grow
– Attractive salary
– B2B contract
– You can choose from a range of benefits including:
A range of insurance options, everyday shopping vouchers, and other benefits
Our own online discount shopping site
Purchasing NatWest Group shares
Charitable giving to support your favourite causes


Jeśli nie znalazłeś interesującej Cię oferty, prześlij swoje CV na adres sp@sp.pl i wskaż stanowiska, które Ci odpowiadają. Twoje zgłoszenie rozpatrzymy w przypadku otwarcia procesu rekrutacyjnego na oczekiwane stanowisko.

Od ponad 20 lat zajmujemy się wspieraniem Klientów w wyborze najlepszych pracowników. Współpracujemy z różnymi branżami, realizując projekty w całej Polsce i za granicą. Pomagamy znaleźć firmom najlepszych pracowników, a pracownikom - w tym również Tobie - satysfakcjonującą pracę.

Biorąc udział w naszych projektach rekrutacyjnych, możesz liczyć na pełną poufność, przejrzystość procesu oraz profesjonalne, życzliwe podejście.


Skorzystaj z porad ekspertów
Zdjęcie

Chcesz się dowiedzieć na co zwrócić uwagę przy tworzeniu życiorysu?

zobacz film

Przygotuj życiorys

Chcesz, by inni Cię zauważyli? Docenili? Spójrz na swój życiorys z nowej perspektywy.

Odpowiednio przygotowany życiorys to pierwszy krok do skutecznej autoprezentacji. Prezentuj swoje doświadczenia, kwalifikacje i kompetencje w rzeczowy i atrakcyjny sposób. Ułatwisz pracę rekruterom i menedżerom, a także skutecznie zwiększysz swoje szanse w znalezieniu odpowiedniego stanowiska.

Zdjęcie

Przygotuj się do wywiadu!

zobacz film

Przygotuj się do wywiadu

Zastanawiasz się, jak będzie wyglądała Twoja rozmowa kwalifikacyjna? Chcesz się do niej dobrze przygotować? Skorzystaj z naszych rad.

Kluczowym etapem procesu rekrutacyjnego jest wywiad. My przeprowadzamy go metodą wywiadu behawioralnego (zwanego również kompetencyjnym). To nowoczesne narzędzie selekcji pozwalające na ocenę dopasowania Twoich kompetencji, preferencji i ambicji do konkretnego stanowiska, oczekiwań firmy, jej kultury organizacyjnej, a także sposobów zarządzania i możliwości rozwoju.

Dowiedz się, na czym polega ta metoda i dobrze przygotuj się do rozmowy. Chcemy, byś poczuł się na niej komfortowo. Skorzystaj z filmu oraz wskazówek w nim zawartych.

Zdjęcie

Przygotuj się do wywiadu!

zobacz film

Przygotuj się do AC

Assessment Center jest powszechnie stosowaną metodą oceny i analizy poziomu kompetencji. U nas są to zadania ściśle związane ze stanowiskiem, na jakie aplikujesz. Nasza metoda minimalizuje ryzyko niedopasowania Twoich oczekiwań i aspiracji do naszej oferty.

Jak to działa?

Assessment Center składa się z kilku ćwiczeń, które w wierny sposób oddają charakter pracy na proponowanym stanowisku. Jeżeli aplikujesz na stanowisko analityka, z pewnością otrzymasz zadanie związane z analizą danych charakterystycznych dla firmy, do której aplikujesz. Jeżeli jesteś szefem kuchni, zostaniesz poproszony np. o przygotowanie menu dla określonej grupy klientów.

W załączonym filmie znajdziesz kilka wskazówek dotyczących przygotowania do sesji AC. Nasza rada? Zachowuj się naturalnie - tak jak zawsze reagujesz na podobne zdarzenia. Gotowy? Powodzenia!